Din nou pedepsita

259 15 0
                                    

Buna !!!

Eu sunt Mia, o fata obisnuita de 15 ani din Altinova. Imi place mult sa ma dau cu rolele si sa ascult muzica, stiti voi, activitati obisnuitde de adolescenti. Imi place mult si moda, dar nu neaparat ultima moda, imi plac hainele mai mult, in special egarii si tight jeans. Am o viata obisnuita si traiesc impreuna cu mama mea doar, ea ma iubeste mult si e foarte grijulie, un pic cam prea grijulie as spune. Ea a fost mereu mai severa si asta inseamna ca inca primesc pedepse de la ea si acum. E mai rusinos si pisca foarte tare, credeti-ma...

Astazi era o zi linistita si insorita de vara. Nu prea aveam chef sa fac cine stie ce asa ca mi-am pornit X-boxul 360 sa ma joc Fortnite. Tocmai ce au bagat eventul cu Fortnite Og si aveam de gand sa imi petrec cateva ore jucandu-ma. Mama era in bucatarie si gatea ceva. Deja ma jucasem vreo doua meciuri si imi era foame asa ca m-am dus in bucatarie sa vad ce gateste mami. Speram doar sa nu ma intrebe ce faceam, stiu ca nu prea ii place cand ma joc prea mult pe cosnola.

Coboram incet scarile si simteam mirosul de mancare din bucatarie si sincer... imi lasa gura apa, se pare ca gatea friptura cu aranjament de legume. Yupppyyy !

- Hey mamiiiii ce gatesti, miroase super.

- Hmm, chiara asa ? Ei bine, gatesc o friptura cu aranjament de legume.

- Stiam eu ha ha. Mai dureaza mult, imi e foameeee.

- Ei bine o sa trebuiasca sa ai rabdare, mai dureaza ceva. Intre timp daca tot esti aici, am nevoie de ajutorul tau la ceva.

- Dar... umm... okay.

Aveam de gand sa protestez insa nu puteam sa ii spun ca ma joc pe cosnola si nu pot sa o ajuta, asta ar fi rezultat direct in pantalonii mei dati jos si fundul meu primind o serie de palme bune.

- Okay sigur, la ce sa te ajut ???

Mama a pus lingura de lemn cu care gatea pe masa jos, eu ma uitam la ea putin emotionata deoarece o foloseste ca sa ma pedepseasca pe mine de obicei, ustura super tare mai ales primele lovituri cu lingura de lemn pe funduletul gol. 

- O sa vreau sa mergi si sa dai cu aspiratorul pe hol, in camera mea si in camera ta. O sa vin sa verific personal totul cand termini. 

Spuse mama care se puse pe canapea cu picioarele unul peste altul si cu o mana intinsa pe spatarul canapelui.

- Oh si du si gunoiul afara... azi vine masina de gunoi si as fi suparata sa nu ne i-a gunoiul.

Oh la naiba. Asta era o gramada de treaba si eu voiam sa ma jov Fortnite...

- Heh... sigur mami, apropo ti-am zis ca arati super azi, adica wow, slay giirl.

- Huh ? Incerci sa ma lingusesti Mia ?

- Ceee ? Eu ? Pfff ha ha.... nuuu. Apropo umm, am ceva de facut acum si, uite, ptomit ca o sa fac toata treaba pe care mi-au dat-o imediat dupa ce termin cu mica mea chestie okay ? Nu dureaza mult.

- Ar fi bine ca acel lucru sa fie important domnisoara...

Spuse mami cu un ton strict in timp ce se uita pe telefon, probabil uitandu-se pe Facebook.

- Si daca nu faci treaba pe care ti-am dat-o astazi, o sa ma asigur ca o sa primesti o bataie la fund lunga si dupa mai multa treaba prin casa. Funduletul tau o sa fie prea rosu ca sa te mai poti aseja pe el la sfarsit asa ca oricum e mai bine sa ma ajuti la treaba.

- Heh... sigur mami, nu e nevoie de pedeapsa he he. O sa fac treaba promit.

Super, deja a si mentionat pedeapsa. Trebuie sa merg si sa dau repede inca un meci sau altfel am incurcat-o. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 16 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mama mea StrictaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum