פרק 48💙

154 43 204
                                    

אני ממש מצטערתתתת שלוקח לי הרבה זמן!
איפה שאני נמצאת אין הרבה קליטה (לתמונות של חיות לכו לאינסטגרם)

אין הרבה חפירות כי לוקח לי שעה להעלות פרק

לאב יווו קריאה מהנההההה

💙💚

נקודת מבט לואי 💙

"איך יכולת פאקינג לעשות לי את זה?!" הארי צרח עליי בכל הכוח, ואני לא יכולתי שלא להביט בו בבלבול. חשבתי שהכל בסדר בינינו. חשבתי שאנחנו בטוב. מה לעזאזל הספקתי לעשות בשעה וחצי שהייתי בשיעור?

שפשפתי את הלחי שהארי סטר עליה. הוא השתמש בהמון כוח בשביל לסטור לי, מה שגרם לי להבין שהוא כנראה מאוד עצבני. כבר אכזבתי אותו כל כך הרבה פעמים, אבל הוא מעולם לא סטר לי או פגע בי בשום צורה. והפעם, זה כל כך כאב, עד שידעתי שישאר לי סימן אדום לשעות הקרובות.

עמדתי להגיב, אך הארי הקדים אותי והצמיד אותי לקיר באגרסיביות.

"מה עובר עליך לעזאזל?" שאלתי אותו מעט בקול.

"מה עובר עליי?! אתה שקרן! אתה חתיכת שקרן!" הוא צרח, וראיתי דמעות מצטברות בעיניו.

"בבקשה תסביר לי מה קרה, חשבתי שהכל טוב בינינו!" סיננתי בתסכול, והוא הוציא דף נייר מקומט מכיסו והצמיד אותו לחזי בחוזקה. אחזתי בדף הנייר ופתחתי אותו, קורא את תוכנו בתדהמה.

"אתה ניצלת אותי! פאקינג ניצלת אותי!"

השיחות של אד ושלי היו הופיעו על הדף. השם שלי לא היה כתוב שם, אבל לא יכולתי שלא לזהות את השיחה. אבל איך הוא ידע שזה אני? מישהו סיפר לו?

מי פרסם את השיחות האלו?

הרגשתי את גופי מתחיל לרעוד מהפאניקה שנכנסתי אליה. זאת הייתה השיחה הפרטית שלי, עם בחור שחשבתי שאני מרגיש אליו משהו, והיא הייתה ביד של הארי. הוא קרא אותה, והוא נראה כל כך פגוע.

"א-איפה ראית את זה?" שאלתי בשקט, תחושת השפלה עטפה את גופי, ולא הצלחתי להרים את מבטי מההתכתבות.

"זה תלוי בכל בית הספר." הוא אמר, עדיין בצעקה.

"ה-הארי, זה לא מה שאתה חושב-"

"אתה בגדת באמון שלי, לואי. אני פאקינג סמכתי עליך. יותר משסמכתי על כל אדם אחר." הוא הניח את ידיו על ראשו בתסכול, עוד ועוד דמעות התפרצו מעיניו. הדמעות התחילו לרדת גם מעיניי כשהבנתי ששוב עשיתי את זה. שוב פגעתי בו. ולמרות שרציתי כל כך לדעת איך השיחות שלי הגיעו לידיים של מישהו אחר, ולמה לעזאזל שמישהו יתלה את זה, באותו הרגע רק הארי היה מול עיניי.

רק הארי. הבחור שלא הצלחתי להפסיק לפגוע בו, גם כשממש ניסיתי. איך אצליח להסביר לו שאד הוא בעבר, ושמבחינתי הארי הוא ההווה והעתיד שלי?

Behind Closed Doors || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now