İyi okumalar:)
...
Miranda Weifal:
( Ray) " Mira, madem eski dünyana geldik. Daha önce yapamadığın ne varsa yapabiliriz."
( Cris) " Aynen ya, ölmeden önce başarmak isteyip de yapamadığın ne varsa şimdi yapabiliriz!"
( Jordan) " ALOO!! KİME DİYORUM!! ŞU ANDA BAŞKA BİR EVRENDEYİZ! BAŞKA BİR EVREN YAHU!! GEZİYE ÇIKMIŞ İLK OKUL COCUKLARI GİBİ DAVRANMAYI KESİNN!"
Cris, şok içinde olan dayımın omuzuna elini attı:
" Sakin ol bence. Böyle durumlarda soğukkanlılığını korumazsan herkes deli olduğunu düşünür. Sonra da tedavi görmek için seni hapsederler!"
( Jordan) " B-Bu dünya korkunç!"
( Mira) " Şey, daha fazla insan gelmeden çıkalım buradan en iyisi."
Kapıyı açıp dışarı çıktık. Herkes kenara çekilip bize yol açmışlardı ama tabii hayranlıkla bakmayı da bırakmamışlardı:
" Ohaa! Tiplere bak lan!"
" Allah güzellik dağıtırken bunlar kaç kere sıraya girmiş?!"
" Beyaz saçlı benimdir!!"
" Üçü de beyaz saçlı salak!!"
" O zaman kızılı ben alıyorum!!"
" Sen kızın kendine gel!!"
( Ray) " Mira, o kadar güzelsin ki kadınlar bile sana ilgi duyuyor!"
( Mira) " Ne dediklerini anlayabiliyor musun?!!"
( Ray) " A-Aslında...daha önce günlüğünü bulup okumuştum elbette şifreli olduğunu düşündüğüm için uzunca bir süre anlamını çözülmemiştim sonra sen bana kendi ağızınla okudun...yani birazcık öğrendim işte."
Bir an durdum:
" Sen benim... günlüğümü mü çaldın?!!"
( Ray) " Şey...o-o zamanlar çıkmıyorduk ve benim de şüphelerim vardı yani..."
( Cris) " Öhöm! Ray, bir kadının günlüğünü okuduysan bunu itiraf etmemelisin!!"
( Mira) " HA OKUMASINDA SIKINTI YOK YANİ!!"
( Jordan) " Kesinlikle!! İnsanların özelini öylece izinsiz okumak çok kaba bir davranış! Ray'den hiç beklemezdim!"
( Ray) " Ama o zaman Mira çok şüpheliydi! Onun dük Jordan'ı kontrol ettiğini düşünüyordum!"
( Jordan) " Ne?! Hayır yeğenim beni kontrol etmiyordu! Bunu yapan Berta'yadı!"
( Ray) " Ama herşeyi biliyor olması çok şüpheliydi. Gerçeği öğrenmek için okudum! Kötü bir niyetim yoktu!"
( Mira) " Kapatın şu konuyu! Sonuçta günlüğü sana kendim okudum. Yine de Ray, lütfen benden izinsiz özel eşyalarıma dokunma!"
( Ray) " Tamam söz."
Tahmin ettiğim gibi birisi cidden günlüğümü okudu. Ne olur ne olmaz diye Türkçe diline çevirdiğim iyi olmuş. Yine de bunu okuyan kişi Ray oldugu için biraz sinirim bozuldu.
Hayır tamam benden şüphelenmekte haklı olabilir ama bir kızın günlüğünü de okumazsın be!!
( Cris) " Eee~ ilk ne yapmak istersin?"
Hmm~ ne yapsak acaba?
( Mira) " İlk önce! Alışverişe çıkalım!! Hayatım boyunca harcamadığım paraları harcayacağım!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!
FantasyGenç ve yetenekli Sıla , dâhi denilebilecek bir zekaya sahip bir Matematikçidir. Bir gün bir trafik kazasında hayatını kaybeder ve uyandığında kendini nefret ettiği novel dünyasında bulur. ... Kurgu bana aittir iyi okumalar:)