Proloog

1 0 0
                                    

Rikki

Vandaag gaan we weer repeteren met de band. Ik heb er zoveel zin in! Het is al even geleden dat we samen zijn gekomen dus ik kijk er naar uit om de jongens weer te zien. Mijn telefoon begint te bliepen. Het is Sharon.

S: Guys ik kom onze notities niet meer in. Heb een nieuwe telefoon maar weet het wachtwoord ff niet meer. Help me out pls :(

A: Ik denk dat ik hem ook niet meer weet lol :(

C: Ik vrees dat ik ook niet verder kan helpen sorry!

Ik zucht. Het is ook altijd hetzelfde. Ze kunnen ook nooit iets zonder mij.

R: OK stelletje kleuters ik kijk wel ff in het boekje straks. See you soon!

Ik klik mijn mobiel weer uit en sluit zachtjes de deur af. Mijn vriend ligt nog te slapen en ik wil hem zo vroeg niet wakker maken. Hij had gisteren een erg lange dag. Als ik buiten sta besef ik dat ik het boekje ben vergeten te checken. Zuchtend draai ik de deur weer van het slot en muisstil loop ik de woonkamer weer binnen. Ik weet altijd precies waar alles ligt, wat in zijn voordeel werkt op dit soort momenten. Vlug pak ik het boekje en blader erdoor.

R: **picture send**

R: Aub :))

Dan ga ik nu écht weg anders krijg ik straks nog te horen dat ik laat ben.

Sharon

"Okey ik heb het wachtwoord!" roep ik iets te enthousiast. Ik wilde eigenlijk nog even oefenen voordat de rest van de band zou komen, maar inmiddels is Armel al binnengekomen. "Dude, relax... Het is echt nog veel te vroeg om zo hard te roepen..." zegt Armel vervolgens zichtbaar geïriteerd. "Vul 'm nou maar in dan kunnen we alvast wat oefenen." zegt hij terwijl hij met zijn ogen rolt. "Oke" antwoord ik en kijk op de foto die Rikki stuurde. Ik lees "Crazyguitar123?!". Ik vul het in. "SUKKEL!" Armel lacht. "Dit is toch niet ons wachtwoord. Er staat Guitarsarecrazy123?! En je hebt ook een typefout gemaakt in onze email. Lekker bezig!" hij lacht zich suf en geeft me een klop op mijn schouder. "Maar hij ontgrendeld wel..." zeg ik verbaast. Armel komt naast me zitten. "Is vast een fan account waar we nu op ingelogd zijn. Laten we kijken" hij trekt mijn telefoon uit mijn handen en rent weg. Gillend rennen we achter elkaar aan. Als ik hoor dat iemand de deur met een harde knal dichtgooid stoppen we allebei. "What the fuck is happening?" ik heb niet in de gaten dat Armel zich inmiddels heeft opgesloten in het toilet met mijn mobiel. "Gewoon... dingen" antwoord ik grijnsend als Rikki voor mijn neus verschijnd. Ze trekt een wenkbrauw op en schud dan haar hoofd.

Ik klop op de deur van het toilet als Armel er na drie kwartier nog zit. "Hé nu is het spelletje wel klaar gast komop!" ik ben lichtelijk geïriteerd nu. Mijn vriendin is zwanger dus als ze belt en er is iets dan wil ik er naartoe. Maar aangezien die sukkel nog steeds mijn telefoon heeft gejat kan ik er niet op letten.

Na een kwartier komt hij eindelijk terug. Ik schrik een beetje als ik hem zie. Hij heeft dikke rode ogen. Het lijkt wel alsof hij heeft gehuild. "Guys... we hebben een probleem..."

‐----------------------------------

Hiiii dit was het eerste hoofdstuk. Een beetje een intro stukje. Ik ben echt exited voor dit boek. Ik ben enorme fan van RONDÉ en dacht na vele vragen waarom geen fanfictie over hun?! Hoop dat jullie het al leuk vinden. Dit boek schrijven gaat net als het andere boek best een uitdaging voor me worden omdat ik deels de gebeurtenissen / gevoelens ook heb meegemaakt. Daarom zal ik misschien wat onregelmatig posten maar ik ga mijn best doen

Lots of love x

Lief dagboek - RONDÉ fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu