Jimin'den:
Okul çıkışi Sümeyyenin evine proje odevi icin gidiyordum.Çok zorlanacagimizi dusunmuyorum zaten adam hepsini götünden salliyor. Siradan kiyafetlerimi giymistim. Siyah yirtik kot pantolonum ve deri ceketim ile çok cool gorunuyordum. Saclarimi duzelttip kapiyi caldim. Icerden biraz bagirislar geldi daha sonra kapi acildi. Uzun boylu,kumral sacli sadece sort ile duran bir adam acmisti kapiyi. Bastan asagi onu suzdum. Coraplari...neden tavuk ayagi seklinde? her neyse sorgulamixam sonucta sumeyyenin aile ferdi simdi bu herif babasi olamayacagina gore abisi olmaliydi veya erkek kardesi. "Merhaba Sümeyye icin gelmistim ben..." niye bana oyle bakio,gozleri de parlio Tovbe tovbe ot mu çekio bu adam?
Kafasini iki yana salladi ve sumeyyi cagirdi. Ellerini islak saclarinda gezdirdi. Bana siritarak bakiyordu. "Sumeyye ile sevgili misiniz?" Şok geçirdim ben?sümeyye?sevgili?! "Pftt! Asla! sümeyye ve ben sadece arkadaşız." Adamin arkasina baktigimda sümeyyeyi gormustum. Uzgun muydu? Surati cok asık duruyordu.
"Cekil şurdan abi!Hem bu ne hal sanirsin porno cekmeye hazirlanio! Git ùstùnu giyin!" Abisi ona omuz attip içeri gitti.
"Ne duruon yarram orda gelsene."
Onu daha fazla kizdirmamak icin hızlıca iceri gectim. Bana böm böm bakmaya basladi. "Ne var?"
"AYAKKABILARINI ÇIKARSANA EŞŞEK HERIF!"
Bağirmasiyla elim titreye titreye ayakkabilarimi cikardim. "T-tamam ya ne abarttin."
"Abartirim ayakkabi cikarmak onemli. Ben burayi kac saatte sildim haberin var mi?!" Bu sitemine kahkaha attim. "Hamartsinda bakiyorum babama bunu haber vereyimde yarin istemeye gelelim."
"Cemil bak senin anani avradini sikerim. Bir daha bu gelin muhabbetini açarsan şurada gordugun kirli islak paspasla once seni dover sonra o paspasi agzina tıkar yeri öyle silerim! Simdi siktir git salona otur ben gelecegim."
Gozlerim fal taşii gibi acilmisti. Gözüm bir orada duran paspasa daha sonra sümeyyeye döndü. Hızlica salona dogru yurüdüm.
Salon coğunlukla altin renkleri ayni zamanda beyaz agirlikliydi. Babam gorse bayilir bu eve. Televizyonun üstüne el islemesi oldugu belli olan bir dantel koymuslar. Koltuklar koltuk degil sanirsin taht amina koyim! Salona biraz daha goz gezdirdim. Bir adam oturmus yuzunde korkunc bir gulumseme ile para sayiyordu. Gozum bir yerden isiriyor amaaa cikaramadim. Bogazimi temizledim. Adamin dikkati paralardan bana kaydı. "Kimsin sen?" Dedi gozlugunu duzeltirken.
"Ben sümeyyenin arkadasayim efendim. Proje odevimiz vardida."
"Sevgili misin? Hanımm bizim kizin sevgilisi gelmis galiba!"
Mutfaktan elinde oklava olan bir kadin geldi. Sümeyyenin annesi. Guzel kadinmis maşallah.
"Ne sevgilisi mi?!Aboo! Bizim kiz erken evlenecek galiba bey."
"Anne!Ne evlenmesi ya!" Sumeyye sinirle bagirdi. "Biz sadece arkadaşız." Dedim hemen. Annesi siritti. "Bunun babasi da zamaninda arkadasimdi."
"Baba eger annemi bizden uzak tutarsan sana para getiririm."
Babasi para lafini duyar duymaz "hanım gel biz namaz kilmaya gidelim" diyip annesini kucaklayip mutfaga goturdu. Ben saskinlikla onlari izlerken sumeyye kolumdan tutup beni merdivenlere dogru itekledi. "Bosver sen onlari cik odama. 4. Katta Soldan ikinci kapi." Ya bu kiz niye surekli beni birakip baska yere gidiyor. Hem bir yanik kokusuda var evde. Merdivenlerden 4. kata ciktim. Bu kadar zengin olduklarini bilmiyordum.
Soldan ikinci kapi. Kapinin üstünde ibrahim tatlisesin bir posteri vardi. Ne mistik kiz bu ya. Kendi kendime gülüp odaya girdim.
Bu...BU ODA NE BÖYLE?! Etrafi incelemeye basladim. Pencerenin yaninda şimsek Mcqueenli araba yatagi. Masanin ustunde cihkofte tepsisi, kitapliginda tesbih koleksiyonu, kocaman bir şömine, şöminenjn üstünde "Duvarın üstünde tufek tüfegın icinde cicek cicegin icinde sen senin icindede ben varım." Yazili bir söz, onun üstünde 'çavuş' yazan av tüfeği vardi. Yatağının üstünde Livay Ekırmınlı body pillow, yatağının yanında semaver, pencerenin altinda çeyiz sandığı, yerde ise kocaman winxli halısı vardi.
Hayatimda gördüğüm en random ve korkunç odaydı. Kapı siddetle çaldı. "Aç kapiyi elim dolu!" Kapiyi açtım. "Ne yavaş yavaş acion pezevenk hizli acsana." Elinde 3 tane tabak vardi biri elinde oburu diger elinde biride kafasinin ustunde. Tabaklardaki biraz yanmiş kurabiyeler dikkatimi çekti. Demek ondan ev yanik kokuyordu. "Al su kafamdakini." Kafasindaki tabaagi alip cigkofte tepsisinin yanina koydum. O da elindeki tabaklari masanin uzerine koydu. Şöminenin oldugu yerden 5-6 tane çıra alip semavere dogru ilerledi. Içine koydugu çiralari cebinden cikardigi pembe hello kittyli cakmagi ile yakti. Ayaga kalkip bana bakti. "Şu sandikta bunun demligi olucakti getiriversene onu." Lafıni ikiletmeden sandiga yoneldim. Ustunde yine el islemeli dantel vardi. Cok seviyorlar herhalde. Danteli dikktlice kaldirdim,sandigi actim. Acmamla beraber naftalin kokusunu iliklerime kadar hissettim. Bir sürü ceyizlik esya vardi ama demlik yoktu.
"E demlik yok."
"Of bir iside becer be adam."
Beni kalcasi ile diger tarafa ittirdi. Sandikta demligi aramaya basladi. "Allah!jimin tut beni düşmim sandigin icine." Bacaklarindan tuttum.
Biraz daha aradi. "Iste buldum!" Sandigin icerisinden onu cikardim. Saci basi dagilmisti."Paçoz gibisin."
"Kes sesini it herif."
Ona yaklastim. Kabaran dalgali saclarini duzelttim. Gozlerim gozlerini bulduğunda gözlerinin parladığıni gördüm. Bu damı ot çekiyoddu acaba? O da semaverin yanina gitti.
Demlige masasinin ustunde duran suyu boslatip kaynatmaya birakti."Bak Cemil eger suan gorecegin seyleri birine anlatirsan seni sikerim ustune mezara gomerin bir daha sikerim anladin mi?"
"Bana boyle yapabilecek kadar tehlikeli islere mi bulasiyorsun?"
"Öyle. Kenara gec bakalim."
Dedigi gibi kenara gectim. Winxli halisini kaldirdi. Yerde duran tokmak seklindeki cismi kaldirdi. Bu bir kapiydi.
"Anani avradini gizli gecit mi bu?!"
"Oyle denebilir. Çaylarimi buraya sakliyorum."
Gecite yaklastim ve asagida bir suru cay paketi vardi. Bu kiz cay hastasi olmaliydi. "E niye saklion?"
"Kaçak cay bunlar kafa yapiyor."
"Ne kafasì?"
"Ebenin aminin kafasi! sacmsalak sorular sorma. Anamdan gizliom bunlari gorse bu caylarin hepsini 1 haftada bitirir."
Bir paket cay alip geri kapatti. "Bak birine söylersen sikerim belani." Diyerek tekrar tehtid etti.
...
Projemizi çayla ve gün tabağimiz ile yapmaya başlamistik ama bu abisi surekli bizi bolup duruyordu. Yine gelmisti...
"Jimin bak söyle eğer bu sümeyye sana bişi yapiyorsa hemen keserim hesabini."
"Tesekkurler abi ama buna hic gerek yok."
"Abi deme lazim olur."
Sümeyye somineden bir odun aldi. "Abi ben sana ustunu giy yuruyen porno olmayi birak demedim mi?! Birde şu tavuklu coraplara bak ya." Elindeki odunu sallaya sallaya abisine dogru yurudu. Tam odunu abisinjn kafasjna indirecekken Korkudan kendimi abisinin onüne attim. Odun benim kafama inmisti. "la ilahe illallah muhammeden resulullah." Diyip...bayılmişim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Istanbul mansure kolejinde mayfa,ceo,vampir,kurtadama aşık oldum
Подростковая литератураSümeyye yeni nakil oldugu Istanbul mansure kolejinde hic beklemedigi anda mayfa,ceo,vampir,kurtadam olan müdürun oglu jimine aşık olur. (TAMAMEN IRONIDIR. BIR BEDEN DERSINDE YAZILMAYA BAŞLANMISTIR.)