"Taehyung, még mindig itt vagy!" Jimin belépett a kávézóba a földszinten, miután órákig mindent beleadott, hogy egy csodálatos videót forgasson.
Nagyon megköszönte a stábnak és Dahee úrnak, még mindig le volt nyűgözve attól a támogatástól, amit az álmai követésében kapott.
"Azért vagyok itt, hogy segítsek kitölteni a papírokat" - mutatott Taehyung az asztalra, így Jimin leült a másik székre, miközben belülről libabőrösnek érezte magát.
"Vigyáznod kell majd, hogy mit írok, mert annyira kimerült vagyok, hogy még abban sem vagyok biztos, hogy emlékszem, hogyan kell rendesen leírni a nevemet" - kuncogott.
"Park Jimin" - mondta Taehyung vicces arckifejezéssel.
"Micsoda?"
"P-A-R-K J-I-M-I-N" - betűzte neki Taehyung, amikor Jimin átgurult az asztalon a nevetéstől.
"Annyira vicces vagy, hogy nem bírom" - kezdett el vihogni, hosszú percekre volt szüksége, hogy lenyugodjon.
Taehyung tényleg a legjobb barátja volt, aki valaha is volt.
"Köszönöm, hogy mindig felvidítasz, elképesztő vagy" - simogatta meg Jimin a tenyerét, amitől Taehyung fülig pirult.
"Csak hagyd abba a flörtölést, fogd ezt és írj" - nyögte Taehyung odaadva neki a tollat, de Jimin őrülten vihogva dőlt vissza az asztalra.
-
Jungkook másnap későn jött az iskolába, azt mondta Jimin-nek, hogy az anyukája jobban van, de reggel el kellett mennie a boltba, így nem tudott időben odaérni az órákra, de Jimin-nek fogalma sem volt, hogyan viselkedjen ma Jungkook-kal szemben a tegnap este után, a gyönyörű forró idő Mr. Jeon-nal és az őrülten csodálatos gesztusa után, hogy segített neki, hogy ne adja fel az álmai karrierjét. Nem kellene valójában elmondania Jungkooknak, hogy szerelmes egy csodálatos férfiba, aki viszont szerette őt, legalábbis Jimin remélte, hogy igen.
Az utolsó szünet a testnevelés óra előtt kezdődött, és mivel ez azt jelentette, hogy ma szabad az iskolából, és az időjáráskellemes volt, talált egy padot egy felső állványon az iskolapálya körül, és rajzolt a matekfüzetébe, és megtervezte a megoldást Jeon úr távcsövéhez.
"Jimin, leülhetek ide?" Jungkook mély hangjától libabőrös lett az egész bőre.
"Persze" - suttogta Jimin, figyelve a fiút, aki teljesen feketébe volt öltözve, abba a kényelmes melegítőnadrágba, amit egyszer kölcsönkért tőle, és egy hosszú ujjú fekete pólóba, a haja ma kissé kócos volt.
Jimin tekintete a kötésére esett. Biztosan komolyabb sérülés lehetett, mint amit Jungkook valaha is bevallott, hiszen még mindig be kellett takarnia.
"Hogy van a kezed?" Kérdezte Jimin a kötésre mutatva.
"Hm... a kezem! Um... egy kicsit jobban van. Az orvos azt mondta, hogy talán hamarosan visszatérhetek az edzésekre." Jungkook erősen elpirult, amikor leült mellé.
ESTÁS LEYENDO
𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceAz iskolában terrorizálták, otthon pedig állandóan kiabáltak vele, Jimin sosem érezte, hogy szeretik, ezért amikor egy félénk milliárdos, Jeon úr kiküldi hozzá a munkását, azt állítva, hogy ő álmai fiúja, Jimin beleegyezik, hogy a titkos szeretője l...