Jimin'in söylediği söz ile Jungkook kara gözlerini sonuna kadar açmıştı.Zaman durmuştu onun için.Sadece ikisi vardı.
Jimin ise utançtan yatağa sinmiş Jungkook'tan bir cevap bekliyordu.Minik kalbi öylesine hızlı atıyordu ki.Tombul yanakları al al olmuştu.
Jungkook ise artık Jimin'i bekletip germek istemiyordu.Yavaşça Jimin'in üzerine eğildi ve yüzlerini hizaladı.
"Jimin eminmisin ?"
Jimin Jungkook'un sorusu üzerine sertçe yutkundu ve kafasını onaylarcasına yukarı aşağı salladı.Jungkook sırıttı hafifçe.
"O güzel dudaklarınla söyle herşeyin ile benim olacağını Jeon Jimin."
Jimin bi kaç saniye durdu ve gözlerini ondan bi cevap bekleyen adama yöneltti.
"Seni hissetmek istiyorum.Dokun bana Jungkook."
Jungkook bu sefer emin olduğunda.Yavaşça geniş yatağın üzerinde Jimin'in bacağının arasına girerek Jimin'in üstüne yerleşmişti.
Tek eli ile yataktan destek alırken diğer elini komdini in üstünde ki lambayı açıp odanın ışığını kapatmıştı.Lambadan çıkan sarı ışık odada sıcak bir hava yaratırken birbirlerini çok net görmelerini sağlıyordu.
Jungkook altında ki güzeller güzeli eşini iliklerine kadar tüketmek istiyordu.Jimin Jungkook'un altından ürkek yeşil hareleri ile eşine bakarken Jungkook delirmek üzereydi.
Jungkook bi elini jimin'in yüzüne götürüp şakaklarını okşadı.
"Değerlim,güzeller güzeli eşim. Sakın korkma olur mu ? Canını yakmamak için çok çabalayacağım.Senden istediğim kendini kasma ve kendini bana bırak hm."
Jimin'in dolgun dudakları gerildi.Hafif bir şekilde bir tebessüm oluştu güzel yüzünde.
"S-seni iyi hissettirmek için çabalayacağım."
Jungkook güldü bu sefer.
"İyi olmak için çabalmana gerek yok.Varlığın ile en iyisisin zaten."
Dedi ve tutku ile yapıştı dolgun dudaklara.Kendisimden geçiyor beyni pelte kıvamına giriyordu.İkilinin birbirine değen vicutları onları gökyüzüne götürüyordu.
Jungkook tatlı dudakları yumuşak bir şekilde öperken Jimin de büyük bir istek ile karşılık veriyordu.
Daha sonra böyle giden öpüşmenin arasına diller girmiş dudak oyunları daha da derinleşmiş ti.İkili ıslakça öpüşürken Jungkook'un kemikli elleri ince vücutta geziyordu.
Sonunda öpüşme bitince Jungkook jimin'in dudağını dili ile yalayıp beyaz boyuna yöneldi.İkilinin tenleri ateş gibi yanmaya başlamıştı.Islak öpücük sesleri odanın heryerindeydi.
Jungkook elini Jimin'in gömleğine götürmüş seri bir şekilde düğmeleri çözmüştü.Beyaz, kusursuz ten gün yüzüne çıkınca.Jungkook öpüşmekten kızarmış dudaklarının üzerinde dilini gezdirdi.
Jimini parçalamamak için kendisini zor tutuyordu.Kendisine gelip tekrardan jimin'in üstüne yerleşmişti.
Jungkook'un az önce banyodan çıktığı için teninde olan damlalar buğday tenin sıcaklığından buharlaşmıştı.Jugkook jimin'in bir göğüsüne dudaklarını bastırmış.Bi eli ile ise diğer göğüsü okşuyordu.
Jungkook bunları yaparken Jimin ince sesi ile Jungkook'un kulaklarının dibinde hızlıca soluklanıp ince sesi ile inliyordu.
Jungkook Jimin'e iz bırakmadan göğsünden aşağıya doğru yavaşça öperek iniyordu.Dudakları kasık bölgesine gelince kendisini daha da bastırmıştı Jimin'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMOFİLİ |JİKOOK|
FanfictionJeon Jungkook suç ortağının hastalığı nedeni ile herkesten sakladığı oğluna saplantılı derecede aşık olur. Hemofili, pıhtılaşma faktörlerinin eksikliğinden dolayı kanın olması gerektiği gibi pıhtılaşmadığı nadir bir hastalıktır.