69.

165 15 1
                                    

Een jaar later

'Alyssa! Ik ga niet blijven wachten!' Roept Farid onderaan de trappen naar boven. 

'Bijna! Ik ben bijna klaar!' Roept Alyssa terug. 

'Dat zei je daarnet ook!' Roept hij opnieuw. 

Alyssa grijpt snel naar haar parfum en spuit zichzelf vol. Ze drukt zich snel recht van haar stoel en zoekt snel naar een tas die bij haar outfit zou passen. 

'Alyssa! Alsjeblieft!'

'Ja, ja, ik kom,' Praat ze tegen zichzelf. Ze grijpt snel een witte kleine tas en rent op haar blote voeten van de trappen af. 

'Aaah- en dan ben je nog niet klaar,' Gaat hij met zijn handen door zijn haren. 'Hier hou vast,' Ik duw mijn tas in zijn handen en grijp mijn hakken die in de schoenenkast zitten en zet me neer op de trap. 

'Kom- ik help je,' Hij knielt zich neer en grijpt haar voet. 'Wat ben je toch een gentleman,' Lach ik met mijn ogen tot speeltjes gedrukt. 'En wat ben jij een laatkomer,' En hij geeft haar een klets op de zool van haar voeten. Alyssa lacht meteen. 'Ik ben toch klaar,' 'Ahja?' Hij geeft haar weer een klets op de zool van haar voet. 

'Oké, sorry, sorry, ik dacht dat ik sneller klaar zou zijn,' Lacht Alyssa. 'Volgende keer ga ik beginnen liegen over de afgesproken tijdtippen.' 

'Ja, misschien moet je dat doen.' Ze kijkt hoe Farid haar hak in haar voet steekt en het vast maakt. Hij grijpt haar andere voet en maakt het eerst schoon aan de zolen en steekt dan haar voet in haar hak en makt het dan weer vast. 

'Ah, wat ben je een held,' Zegt Alyssa met een brede glimlach. Farid drukt zich recht en helpt Alyssa ook overeind komen. 

'Dankjewel, liefie,' Zegt ze en drukt een zoen op zijn lippen. Hij glimlacht en geeft haar dan een klets op haar billen. 

'Nu naar de auto, ik wacht niet langer.' 

'Ja, ja- ik kom- ik kom- ga jij al- ga,' Farid kruist zijn armen over elkaar. 'Wat ben je nog van plan? Alyssa, wil je pas morgen aankomen?' 

'Neee, ik wil alleen nog een glas water drinken.' 

'Naar de auto, nu- ik breng het water wel.' 

'Farid, doe normaal,' Ik wil net wegwandelen naar de keuken, maar hij grijpt meteen mijn hand en schudt zijn hoofd. 

'Ik breng jouw water.' Hij trekt Alyssa naar buiten en opent de deur van de auto voor haar en wijst haar om in te stappen. 

'Zelfs vijf seconde heb je niet,' Zegt Alyssa terwijl ze instapt. Farid reageert niet en sluit de deur dicht, hij wandelt het huis binnen en wandelt met snelle passen naar de keuken. Hij grijpt een fles van 2 liter en een glas en wandelt snel het huis uit. 

Alyssa kijkt hem meteen met grote ogen aan. Farid wandelt naar haar toe en opent weer de deur. 'Hier heb je jouw water,' 

'Een glas, Farid, een glas, geen 2 liter.' 

'Nee, nee, pak maar 2 liter voor in het geval je ineens dacht andere dingen te doen.' 

'Geef die fles hier.' Ze trekt de fles uit zijn hand en neemt het glas aan. 'Danku zeggen ze dan.' Zegt Farid terwijl hij de deur dicht duwt. 

Alyssa drinkt meteen haar glas leeg en legt dan alles neer aan haar voeten. Ze zet zich wat schuin en wacht tot Farid instapt. 

'Eindelijk, we kunnen vertrekken.' Zegt Farid terwijl hij zich laat neer ploffen op zijn stoel. 

'Wie gaat er allemaal zijn?' Zegt Alyssa met een glimlach terwijl ze naar Farid kijkt. Farid kijkt even naar haar en dan richt hij zich weer op zijn stuur. 

Until you. VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu