jednoho dne přišel náš soused kousek od nás a ptal se mě jestli by můj táta nepronajal louku jedné známé tak jsem řekla že se musí stavit a domluvit se s tátou, nevěděla jsem na co by chtěl někdo louku tak jsem to tátovi řekla že přijde soused se sním domluvit ohledně luky. V pondělí jsem šla do školy a měla jsem zrovna do půl čtvrté ( jsem na střední ) a když jsem skončila jela jsem domů a táta na mě budeme mít nájemníka tak jsem se divila co tím myslel tak jsem se ho zeptala koho a on na mě že tu byl soused ohledně té louky a jeho známá hledala prostor kde by si mohla udělat ohradník furt jsem přemýšlela co by tam jako bylo tak jsem se zeptala a co tam jako chce mít a táta na mě co máš ráda už od malička vždycky jsi si to přála k narozeninám, ke svátku, na vánoce a já jsem řekla koně. Kůň přijel zhruba po týdnu kdy bylo skoro vše hotové další den v sobotu přijel Tessy přítel Paul a jeho pomocník micky a šli stavět přístřešek mezi tím jsem vyhlížela Tess od 10 hodin. Bylo zhruba 1 hodina odpoledne a z dálky vidím jak jede na koni když dala Tess koně do ohrady tak jsem se zeptala proč přijeli tak dlouho a řekla že jela na Bajce až z Johnson streetu až k nám do Hollywoodu byly to zhruba dvě hodiny, povídali jsem si a řekla že když jela sem tak při cestě jí málem shodila a když dostavěli přístřešek pro Bajku tak řekla že už budou muset jet. A až odjeli tak jsem si jí šla pohladit byla tak krásná a když tu byla Tess tak mi říkala že bude jezdit častěji tak to bylo asi jasný ne a taky jsem se ještě ptala že až bude mít čas jestli bych se mohla projet až tu bude. vždycky po škole na večer jsem šla do ohrady jí to tam vyčistit a vždycky jsem si jí hladila aby si na mě zvykla. A v sobotu jsem řekla tátovy jestli se s Bajkou půjdeme projít po louce a táta řekl že jo tak jsem běžela pro ohlávku s vodítkem a táta jí to nasadil samo sebou že jsem nevěděli jak se to na ní dává a táta řekl tak co holka poradíš nám a kývla hlavou chvíli jsme se s tím prali ale zvládli jsem to otevřela jsem ohradu a vyšla s Bajkou a táta za ní ohradu zavřel. A šli jsme ale furt jen žrala trávu takže jsem chodili jak šneci a čekali jsem než vždy dožrala trávu a popošla dál tak jsem ji stáhla vodítko a už šla krásně s hlavou nahoru když jsme se vraceli do ohrady tak jsem za námi zavřela a táta šel na horu tak jsem jí zatím rozepla a sundala ohlávku šla jsem do chlívu a dala jí na židli kde byla. V neděli přijela Tess a řekla jsem jí to nebyla moc nadšená protože je plnokrevník a ty jsou prý tvrdohlavý že se může vylekat a mohla by mi utéct tak jsem jí řekla že nechodím tam jak je na začátku ten pes že jsem šla jen do půlky a pak na druhou stranu a pak zpátky do ohrady a byla v klidu Tess mi řekla že jí nedůvěřuje a v hlavě jsem si řekla: tak se nediv když v ní nemáš důvěru a shazuje tě já nemít důvěru v koni tak si ani na něj nesednu a důvěra je nejdůležitější věc co může být pokud ne tak to je hodně špatný.
ČTEŠ
bajka a já
Short StoryMolly co miluje koně od mala tak se jí v 18 stalo to že mohla mýt koně na louce která byla jejich jenže nebyl její ale Tess která si pronajala tu louku a dál si to musíš přečíst co se stalo.