Niedawno opublikowałam na Wattpad długo przygotowywane przeze mnie opowiadanie Nasze przegrane zwycięstwo, powiązane z inspiracjami historycznymi oraz światem fantastycznym. Włożyłam w nie ogrom swojej ciężkiej pracy oraz duszy, co wiąże się nie tylko z napisaniem oraz skorektowaniem tak ogromnej partii tekstu, ale także z przygotowaniem rozmaitych rysunków i innych prac graficznych. Pragnę je tutaj umieścić, by wyjaśnić jeszcze kilka innych spraw odnośnie Redverse'u.
Nim jednak przejdziemy dalej, najpierw umieszczę tu opis Naszego przegranego zwycięstwa, by zaprosić Was do przeczytania tego opowiadania:
Po przejściu niemalże dwóch tysięcy kilometrów drogi powrotnej, Lwigród nie wydaje się Tadeuszowi taki, jak jeszcze niedawno.
Gdy ukochane miasto pogrążone jest w kryzysie, jedyną nadzieją okazuje się stare uczucie — równie niebezpieczne, co obcy żołnierze grasujący po ulicach, niemniej dzicy od demonów kryjących się w lasach.
Mimo smrodu śmierci i ubóstwa jedyną nadzieją okazuje się pozostanie człowiekiem.
Ponadto z tym opowiadaniem łączy się bardzo wiele rysunków z tego rozdziału. Podzieliłam go na kilka sekcji, prace są zazwyczaj w kolejności od najnowszej do najstarszej.
GRAFIKI
Każdy z poniższych rysunków wykonałam w Kricie na swoim tablecie graficznym. Jest to dla mnie medium stosunkowo nowe, przez co chociażby lineart nastręcza mi wielu trudności. Jednocześnie umożliwia to rozbudowę dwóch różnych stylów zależnie od medium.
Po pierwsze — Tadeusz Mściwójski, główny bohater. Wykonany przy użyciu mnóstwa warstw 0.0.
Zależało mi na pasującym, realistycznym wręcz portrecie. Jest tu kilka niedociągnięć, zwłaszcza w najciemniejszych barwach, a twarz nastręczyła trudności do ukończenia, jednak jestem zadowolona z efektu końcowego. Udało mi się dobrze oddać charakterystykę jego rysów (te są jednocześnie stare i młode).
CZYTASZ
Sztukoksiążka, czyli artbook
RandomZbiór szkiców, a czasem też innych efektów ekspresji twórczej. × Publikowane od kwietnia 2023 roku.