Aşk böyle bir şey miydi?

24 1 0
                                    

AŞK BÖYLE BİR ŞEY MİYDİ?
'Her insan gibi olduğum söylenemez ben biraz değişiktim evet işte ben Alçin
Böyle bir kız olmayı seviyorum "çevremdekilerin ne düşündüğü umrumda değil" diyebilmeyi gerçekten çok isterdim ama insanlar anlayamıyorum tamam hayat bi oyun kabul ediyorum ancak Aşk, dostluk bunlar yüzünden insanlara olan güvenimi kaybettim yıl 2021 sonbahar ayıydı hayatımda güveni kırılmış biri olarak pek fazla kişi yoktu güvenemiyordum bunun için psikiyatri gibi pek çok yol denedim ama güvenim bi türlü tam oluşmadı ne aşık oldum ne de güvendim. Ama boşuna dememişler ya büyük konuşma başına gelir kesin bunu tecrübeye dayanarak söylemişlerdir çünkü yıl 2021 kış ayında aşık olmuştum evet ben yani Alçin aşık olabilmiştim ancak bu hislerim doğru mu heves mi bilemiyordum karar veremiyordum ne yapmalıydım aşık olmuştum ama, tam emin olamıyordum insanlara asla güvenemeyen bi insan aşık olunca ne yapardı ki insanlara sadık kalabiliyordum zarar verseler bile yanımda kalmasını çok isterdim en güzel yıllarım bunlardı fakat mahvediyordum tam duygularımın karıştığı bi zaman da Aktan bi kış günüydü sosyal medya kullanmanın faydaları say say bitmez instagram hesabımı istemişti bi an beynim ve kalbim aynı anda durmuştu bi dakika ne! Hoşlandığım kişi beni instagram hesabımı mı istiyordu bu benim için öyle bir şeydi ki o an yaşadığım duygular heyecan, güven, aşk daha fazlası hesabımı vermiştim ancak ümitsizdim kim yazar ki bana diye saatler geçmişti derken işte o bildirim gözlerimde oluşan o merak saklanmıyacak dereceye gelmişti ve evet oydu kabul ettim sonra konuşmaya başladık tanışmıştık be artık emindim aşıktım ona ben tam olarak anlattım her şeyi peki o bu düşünce şeklimden nefret ediyordum herhangi bir insan ile tanışınca bunun olması yani içimde sürekli bir şüphe vardı beni niye sevsin ki gibi sorgulayıcı düşünceler vardı ve bunun altında yaşadığım olaylar vardı iz bırakan olaylar. Bi insana uzun zaman sonra güvenince nasıl davranılması gerektiğini unutmuşum doğrusu başımdan geçen olayları kimseye anlatmıyordum korkuyordum, ya yargılarlarsa ya kötü düşünürlerse düşünmesi bile acı verici olmaya başlamıştı onunla her konuştuğumda daha çok etkileniyordum midemde uçan kelebekler bi yandan da kendi kendime kelebek senin neyine be alçin dedim aşık olmak benden çok uzakta olan bi şey ama olmuştum işte çok sadıktım ve bence bu insanların gözünde enayilik oluyordu ve demedikleri söz kalmamıştı.

Oyun İçinde Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin