Kakashi chunin sınavında neler olduğunu öğrenmek için Sasuke ile beraber bir lokantaya gitmişlerdi.
Kakashi'den :
Naruto ve Sakura bana karşı tepkili oldukları için yanımızdan ayrılmışlardı. Bu yüzden sadece Sasuke ile lokantaya doğru gitmeye başlamıştık.
Chunin sınavını izleyemediğim için orada yaşanan olayları ve gelişmeleri mecburen Sasuke'den öğrenmek zorundaydım.
En sonunda Sasuke ile lokantaya vardığımızda verdiğimiz siparişleri alıp yemeğimizi yemeye başladık. Yemeği yerkende bende Sasuke'ye sorular soruyordum.
"Şimdi çeyrek final karşılşamalarına kimler çıktı ?" diye sordum.
Sasuke yemeğini yutkunduktan sonra "Ben , Naruto , Sakura , Gaara , Hakun, Neji , Kiba ve Shikamaru" dedi.
"Çeyrek final karşılaşmaları daha zorlu ve çekişmeli geçecek. Bu sene 1 den fazla chunin çıkan olursa şaşırmam." dedim.
Sasuke "Benim dışımda , chunin olacak kişiler zerre umrumde değil , ben sadece kendime odaklıyım." dedi.
"Neden bu kadar bireysel düşünüyorsun ? Naruto veya Sakura'nın chunin olması seni mutlu etmez mi ?" diye sordum.
Sasuke "Eğer benimle birlikte chunin olurlarsa ne alâ ancak ben chunin olamadıktan sonra onların chunin olması benim için hiçbir anlam ifade etmiyor." dedi.
Gözlerimi devirerek "Yani hâla en iyisi olmak istiyorsun. Senin dışında kimsenin başarının önüne geçmesini istemiyorsun öyle mi ?" diye sordum.
Sasuke "Ben en iyisi olmak istemiyorum. Çünkü ben zaten en iyisiyim ! Sadece bunu diğer herkese kanıtlamak zorundayım. Özellikle de..." dedi ama cümlesinin devamını getirmedi.
Meraklı bir şekilde Sasuke'ye bakarak "Özellikle de ne ? Özellikle birisine güçlü mü görünmek istiyorsun ?" diye sordum.
Sasuke ciddi bir şekilde "Evet" dedi.
"Peki kim o ?" diye sordum.
Sasuke'nin ciddi suratı yerine öfkeye bırakarak "Artık benim en büyük düşmanım olan Uchiha İtachi..." dedi.
Uchiha İtachi'nin ismini duyduğumdan bir an duraksamıştım. Çünkü onu en son o gün görmüştüm. Bütün ailesini ve klanını katlettiği gün...
Ancak o günde bir tutarsızlık vardı. Uchiha İtachi gibi birisi bir neden olmadan hem ailesini hemde klanını katledecek kadar psikopat birisi olamazdı.
İşte benim aklımda takılan konu Uchiha Itachi'nin hem ailesini hemde klanını öldürmesinde ki o sebep... İtachi'yi Anbu zamanlarımdan beri tanırım. Benden yaşça küçük olmasına rağmen yetenekleri sayesinde beni neredeyse aşan bir güce sahipti.
Bu yüzden İtachi hangi sebepten böyle büyük bir katliama sebep oldu bilmiyorum ama bu sebep her neyse çok büyük ve önemli bir sebep olmalıydı.
Sasuke şuan abisi İtachi'yi düşündüğü için ölüm sessizliği ile boşluğa dalmış öfkeli bir şekilde bakıyordu. Kafasında öldürme planları yaptığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Bu ölüm sessizliğine bir son vermek için "Eee peki chunin sınavında önemli bir şeyler oldu mu ?" diye sordum.
Sasuke boşluğa bakmaya devam ederek "Ne gibi ?" diye sordu.
"Bilmem Naruto ve Sakura ile ilgili bilmem gereken bir şey var mı ?" diye sordum.
Sasuke biraz düşündükten sonra "Aslında var." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...