6. Eve yolculuk

1 1 0
                                    

Ailemle birlikte arabaya bindim ve Kardelen Hanım'a el salladım oda bana salladı. Artık eve gidiyorduk. Evimi merak ediyordum.

Yarım saat sonra...

Eve gelmiştik ev dıştan bakınca büyük bir evdi rengi ise pembe ve beyazın birleşimi bir renkti kısacası güzel bir eve benziyordu. Ailem kibarlık göstererek benim önden gitmemi istedi ben de teşekkür etme anlamında başımı öne eğdim. Eve girdik ve ev çok güzeldi her yerde beyaz krem renginde mobilyalar sağda solda bitkiler mükemmel bir evdi.
Ama hala yurdu ve Kardelen Hanım'ı özlüyordum. Ailem evin nasıl olduğunu sordu bende:
"Çok güzel zevkiniz var ev çok güzel."
dedim.
Onlarda teşekkür ettiler.

                        2 saat sonra...______________

Biraz uzanmıştım meğerse uyumuşum. Kalkar kalkmaz aşağıya indim yemek kokuları geliyordu annem yemekleri hazırlamış sofrayı bile kurmuştu.
"Hadi kızım yemek hazır gel."
"Tamam."
Masaya oturdum. Yemek sessiz geçti benim bişey dememi bekliyor olmalıydılar . Ama konuşacak bişey yoktu. Daha yeni birbirimize kavuşmuştuk diyecek bişeyimiz olamazdı hiçbirimiz birbirimizin ne sevdiğini ne sevmediğini bilmiyorduk. Ama illaki ilerde öğrenicez.
Yemek bitti bende Eline sağlık anne dedim ve odama çıktım. Sınavlar yaklaşıyordu derslere çalışmam gerektiğinin farkına varıp bir kaç test kitabından sorular çözdüm. Hoca bana biraz gayret göstersen çok zeki bir öğrencisin demişti ama ben son olaylardan sonra pek çalışma imkanı bulamamıştım ama artık sıkı çalışmaya karar verdim. Günde yaklaşık 400 soru çözdüm kitap okumayı da seven birisiydim günde yaklaşık 100 sayfa okurdum. Yenilerde bir kitap sipariş ettim yeni baskısı çıkmıştı çok rağbet gören bir kitaptı adı da Beyaz Lekeydi. Ben çok beğenmiştim kitabı yaklaşık bir kaç güne gelir muhtemelen.

Artık saat 23.00 olmuştu uyumam gerekiyordu ne de olsa yarın okul vardı ve hayat artık sıkı geçecekti benim için çok yorgun bir dönem olacak benim için.

Devamı Bölüm 6'da görüşmek üzere
umarım beğenmişsinizdir byss😊💞💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALNIZLIĞIN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin