20. fejezet/2. rész: Belső vihar

12 3 4
                                    

A sötétség kígyója felkúszik az égre és megöli az esthajnalt, hogy jóllakott fekete teste ellepje az égboltot. Szitakötők zümmögnek, és szentjánosbogarak ragyognak a szürkület halálában. A ragadozó lopakodva közelíti meg a házikót, a közelgő telihold még dinamikusabbá teszi a mozgását. Lépteinek neszét elnyeli az éjszaka sistergő csendje. Elrugaszkodik a faágról és megkapaszkodik az ablak párkányában. Felhúzza magát, majd az erdőszéli ház emeleti szobájába érkezik.

− Etele, te vagy az? – rebegi a lány felülve az ágyában.

− Én – suttogja, és odaoson, hogy letérdeljen az ágy mellé.

− Mit keresel itt ilyenkor?

− Meglógtam. Csak szerettem volna veled lenni – mászik fel a heverőre és Rozália mellé bújik. Átöleli, de érzi, hogy a lány méh mindig feszeng. – Mi a baj? – Kedvese megrázza a fejét, jelezve, hogy nem számít. – Vannak még látomásaid, ha hozzád érek?

− Csak ritkán törnek rám, igyekszem elzárni őket. Az álmomban felsejlő képek pedig elég homályosak, hogy elviselhetőek legyenek. Felhagytam az álomfejtéssel. Nem akarom többé látni a jövőt. – Fejét a férfi mellkasára hajtja. – Csak kétszer volt látomásom az érintésedtől. Azok egyértelműek és megmásíthatatlanok. Elég terhet jelentenek számomra ezek is.

− Pedig már egy hónapja feloldottad a „ne érints meg" blokádot. Gondolod, hogy elég erős lennél a folytatáshoz?

− Folytatás?

− Ehhez. −Etele ajka rátalál Rozáliáéra.

Az első csók, az első igazi nyelves csók!

Lia megadóan bújik Etele mellkasához. A férfi szinte érzi, ahogy a lány feloldódik, felolvad ebben az ölelésben, így bátrabbá válik. Lágyan végigsimít a lány csípőjén, mire Rozália megdermed, majd kihúzódik az ágy szélére.

− Várj egy picit...

Lélegzete szaggatottá válik, összekuporodik. Mintha fájna neki valami!

− Felzaklattalak? – nyúl utána a férfi, majd magához öleli, mire a lány belemar a fiú oldalába, körmeit egyre mélyebben vájja Etele húsába. – Megint rád tört?

− Mindjárt vége. Mindjárt – szuszogja a lány, de a helyzet nem ezt bizonyítja.

Etele nem törődik a fájdalommal, megcirógatja Rozália kobakját, csak azt szeretné, hogy neki jobb legyen, ám a lány képtelen megnyugodni. Lia ellöki magától Etelét és sikítva a sarokba menekül előle. Szemét összeszorítja, kezét a fülére tapasztja és előre-hátra dülöngél.

Ekkor már Etele is megijed, majd felpattant és a lány elé guggol.

− Ne! Ne! Hozzám ne érj!

− Annyira sajnálom! Mit tehetnék érted? Nálad a simogatás csak árt, fogalmam sincs, mivel nyugtathatnálak meg...

− Szólj Ozorának! Szólj Ozorának! Ezt már nem bírom tovább elviselni! Nem akarok többet látni!

− Ozorának?

Még egyszer sem említette Lia előtt a nevét.

− Ő képes megoldást találni erre! Ő segíteni tud...

− De hát ez egy adomány! Máskor még a hasznodra lehet...

− Ez egy átok! Egy átok! Nem engedi, hogy azzal legyek, akit szeretek! Tönkre akarja tenni minden percemet és szörnyűségeket tár elém! Nem akarok tudni ezekről! – rázza a fejét zokogva, Etele meg nem tud mit tenni, csak aggodalmasan figyeli őt.

A vérző hó titkai (A Táltosok Öröksége 4.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant