ŞİMDİ OKUDUĞUN You lied | HyunLix Omegaverse Fanfiction "Yalan Söyledim Ben Omega'yım" •Küfür,Alkol Kullanımı,Smut,Kiss •Çocuk Yok Femlix Yok #bangchan #bl #boyslove #chanmin #felix #hyunjin #hyunlix #jisung #minho #minsung #omegaverse #seungmin #straykids Giriş 158 9 0 Minoowx tarafından Minoowx tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story İlk Defa Omegaverse Yazıyorum Kötü Olabilir 2 Kişi Yazıyoruz Aycane1906 Neyse Güzel Olur Umarım İlk 3 Bölüm Aycane1906 Bölümleri Düzelticem Yani O Yüzden 3 Bölüm Hyunjin-Alfa Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Felix-Omega Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Minho-Alfa Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Jisung-Omega Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Bang Chan-Alfa Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Seungmin-Beta Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.