1.قاتل فاحشه

512 59 15
                                    

سلام، اِمیل هستم🌿

خیلی ممنونم که این داستان رو برای خوندن انتخاب کردید و امیدوارم ازش لذت ببرید.

🚫قبل از شروع لازمه که یسری نکته هارو بهتون بگم:

🪻
اول از همه در مورد "اسم" این فیک هست.
"Orobanche"
اوروبانچ اسم یک گل هستش که توی فارسی بهش میگیم "گل جالیز"
[گل جالیز "انگل مطلق"ریشه گیاهان دولپه بوده و به دلیل فقدان برگ و سبزینه با جذب آب و مواد غذایی از گیاه میزبان، سبب کاهش رشد و عملکرد، ایجاد پژمردگی و در نهایت "مرگ" آن می‌شود. یعنی در اصل گل خوبی نیست و یک انگل محسوب میشه و باید اون رو با استفاده از روش های مختلف از بین برد تا به گیاه اصلی اسیب نزنه.]
شاید بگین که چرا همچین گلی رو برای داستانم انتخاب کردم ولی موقع خوندنش متوجه میشید.

🩸نکته‌ی دوم: مثل همیشه باید بگم این داستان به خاطر ژانر معمایی و جناییش اسپویل های زیادی داره

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🩸
نکته‌ی دوم: مثل همیشه باید بگم این داستان به خاطر ژانر معمایی و جناییش اسپویل های زیادی داره. عجله نکنید و پارت های جلو تر رو نگاه نکنید، خصوصا کسایی که فیک رو کامل شده میخونن. اینطوری بیشتر از روند داستان لذت می برید.

🪽
"این فیک ، فانتزی و خون اشام و ماورایی و تخیلی نیست!"
همونطور که از ژانر و موضوع پیداست ممکنه شامل صحنه هایی مثل قتل، خودازاری، روان پریشی ،اعتیاد و فانتزی های جنسی خاص(منظورم تجاوز و سکس خشن نیست)... باشه. پس اگر روحیه‌ی حساس و لطیفی دارید خوندن این فیک براتون پیشنهاد نمیشه.

🚫هیچ یک از رفتار و شخصیت ها در این فیک تحمیل و عادی سازی نمیشه.
رفتار هایی مثل خیانت و اختلال ها که اصلا هدف عادی سازی اونها نیست.
ممکنه شما چندین اختلال رو توی این فیک ببینید که شاید در جامعه امروزی داره عادی سازی میشه.
مثل مبدل پوشی:
مبدل پوشی یا درک کویین و درگ کینگ ،یعنی فردی با دلیل یا بدون دلیل مشخص، اقدام به پوشیدن لباس‌های جنس مخالف بکنه. یعنی یک مرد علاقه ی زیادی به آرایش و لاک و پوشیدن لباس زیر های زنانه داشته باشه که ممکنه برگرفته از رفتار های تراجنسیتی باشه یا حتی نباشه و فقط از سر علاقه و کنجکاوی باشه. توی جامعه امروزی هم دیدیم که خیلی از دخترها و پسرها لباس ها و ظاهر جنس مخالفشون رو تقلید و اجرا میکنن. ولی باید توجه داشته باشیم که زمان این داستان برمی گرده به سال ۱۹۲۰ میلادی یعنی حدودا صد سال قبل از زمان ما که محدودیت ها فراوان و علم و دانایی انسان ها نصف زمان حال هست.
یا شخصیت های سایکوپت که به هیچ وجه هدف حمایت و عادی سازی اونا نیست و به اندازه کافی داخل فیک در مورد این مسائل توضیح داده شده‌.

OROBANCHEWhere stories live. Discover now