32

10 2 0
                                    

Öğle arasında bizimkilerle birlikte yemek yedikten sonra Taehyung'un attığı mesajla birlikte yemeğimi hızlıca yiyip ayaklanmıştım.
Bizimkilere söylemeyi unuttuğum için yolda giderken gruba mesaj atıp haber vermiştim. Onlarda her zaman yemekten sonra arka bahçeye geçer sigara içerlerdi ve gelirlerse dikkatimin dağılacağını ciddi kalamayacağımın farkındaydım.

Okula girdikten sonra binanın arka bölümüne doğru ilerledim. Biraz yürüdükten sonra kalabalık azalmıştı, elime cebime atıp hemen bi sigara yaktım.
Bahçeye girdikten sonra gözlerim Taehyung'u aradı.
Genelde bizim oturduğumuz çardağın yanındaki ufak bankta telefonuyla uğraşıyordu.Adımlarımı yanına doğru yönlendirdim.

"Şştt."

Ufak irkilip bana doğru döndü. Telefonunu cebine koymuştu.

"Hoşgeldin."

"Hoşbulduk, ne yapıyorsun?"

Yanına gitmemden mutlu olmuş olacak ki büyükçe gülümsedi.

"Hiçç seni bekliyordum."

"Güzel."

Bende ona gülümseyip en yakınına oturmuştum. Bacak bacak üstüne atıp ona doğru döndüm.

"Bende seninle bir şey konuşacaktım. Sen yazmasan ben yazıcaktım yani buluşmak için. Aklımda bir kaç soru işareti varda."

Kaşlarını çatıp oda bir sigara yakmıştı.

"Buyur sorabilirsin."

Sigaramdan derince bir nefes çekip izmariti yere fırlattım.

"İtiraf sayfasında okudum. Yeonjun'la olan olayı bana detaylıca anlatmanı istiyorum. Birde baban polismiş kafamı karıştıran en önemli noktada bu."

Dudaklarını çizgi haline getirip kafa sallamıştı. Sanki böyle bir şey sormamı bekliyor gibiydi.

"Şimdi nerden başlasam bilemiyorum."

"İstediğin şekilde anlatabilirsin Taehyung çünkü benim aklımda çok soru işaretisin sen."

"Tamamdır başlıyorum."

Gülümseyip kafa salladım, kolumu bankın arka kısmına ona doğru uzatıp kendimi iyice ona çevirmiştim.

"Öncelikle Yeonjun denen herif benim kuzenim. İlk Busan'a geldiğimde onunla beraber yaşıyordum. Babam çok ünlü bir polis zaten belki duymuşsundur.
Daegu'da gerçekleşen araba yarışlarına operasyon düzenleyerek baskın yapmıştı. O olaydan sonra ünlendi zaten ama araba yarışlarını düzenleyen kişinin ben olduğunu öğrenince beni zorla okumam için buraya gönderdi. "

Gözlerim kocaman olmuş bir şekilde onu dinliyordum.

"Ayrı eve çıkmama izin vermedi. Kısa bir süre Yeonjun'la kaldım hiç anlaşamıyorduk. O kısa süre içinde Hoseok'la tanıştım. Baya yakın arkadaşım oldu, olayları ona anlatınca bana 'ben sigara satıyorum sende ot satın alıp daha fazla paraya satarsın, yardımda ederim." Gibi şeyler söyledi, aklımada girdi şerefsiz.

Ama böyle şeylerden hoşlanmıyordum ve satan kişininde ben olmasını istemezdim, üstelik babam polisken. Bende param olmadığı için ve Yeonjun'dan aldığım borçları kapatmak için mecburen sigara kağıdına baharat sarıp sattım. Aynı tat olduğu için kimse farketmemişti ve okuldakilerin çoğu salak olduğundan lavuklar içer içmez ay bu bana kafa yaptı ayağına yatıyorlardı."

Sözünü bölmek için elimi kaldırdım.

"Taehyung bu yaptığın kötü bir şey ama, resmen dolandırıcılık. okul müdürü bunu öğrense senin için gerçekten iyi olmaz."

Smoke  -taekook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin