2 tane çocuk..Rüzgar ve Elvin..12 yaşında ikiside.Yurda verildiklerinden beri arkadaşlar.Akşam saatleri ama daha yurdun kapanmasına 3 saat vardı.Parktan çıkmış yurda doğru yavaş adımlarla gülüşecek yürüyorlardı.Arada Rüzgar'ın elaları Elvin'in yeşilleri ile buluşuyordu.Rüzgar bu gözlere ne zaman baksa büyüleniyordu.
Yurda varmalarına az kalmıştı.Ancak onları tutan 4 kol buna izin vermemişti.Bir adam Elvin'i tutarken bi adam Rüzgar tutarak onları ayırdı.Ve o korkunç olay yaşandı.
...
Bunlar olurken Rüzgar onu sıkıca tutan kollar yüzünden sadece izledi.Elvin ne kadar çırpınırsa çırpınsın o pedofili bırakmadı.Ne kadar yalvarırsa yalvarsın o pedofili dinlemedi ve Elvin'in çırpınmasına dayanamayarak küçük kıza öldüresiye vurmaya başladı.Rüzgar'ı tutan adamda Rüzgar'a vurmaya başladı.İki küçük çocuk o akşam kabusu yaşadı..
Müdür iki öğrenciden de saatlerdir haber alınamadığı için polis çağırdı.Ekipler ara sokakta kana bulanmış iki çocuk bedeni buldular ve ambulansı arayarak hastaneye götürdüler.Hastanede gerekli müdahale yapıldı,ikiside uyandı.Ancak ne Elvin ona dokunmalarına izin verdi,ne de Rüzgar olayı anlatabildi..Bu olay hep sır olarak kaldı.Sonuç olarak Rüzgar konuşmaktan,Elvin'de dokunmaktan korktu..Ancak bu olay ikisinin ilişkisini etkilemeye yetmedi.Elvin Rüzgar'la konuşabilmek için işaret dili geliştirdi,ama Rüzgar Elvin'in temas korkusuna hiçbirşey yapamadı.O geceden beri Elvin ne zaman ona dokunsalar krize girdi.Rüzgar'la ise tüm okul hayatı boyunca travması yüzünden zorbalık yapıldı...