Kilka tygodni później
Pov. 3 osoba
Po imprezie u Ruska, USA się źle czuł. Wymiotował często, kręciło mu się w głowie. Inni o niego się martwili bo nie wiedzieli co się dzieje z USA.
Pov. USA
Jadę waśnie z Rosją do domu mojej mom. Uzgadniali kto ma mnie zawieść bardzo długo. Zadzwonię do niej, miałem ciągle w głowie bo my mom wie dużo o chorobach.
-Halo? USA coś się dzieje?
-Mom... Mogę do ciebie przyjechać?... Wiesz dużo o chorobach... A ja raczej jestem chory... Nawet sam nie wiem na co...
-Oh... No dobrze... Pogodziłam się z twoim ojcem 3 miesiące wcześniej... On nie będzie ciebie bić bo zadzwonię wtedy na policję.
-Dzięki mamo... -Czyli on tam jest fuck! - A będzie mógł muj (") kolega (") też tam zanocować? Bo akurat on mnie tam wiezie.
-Oki moja mały croissantcie.
-Mom ಥ‿ಥ
-Dobrze bagietko moja mała.
-Ah... No dobrze.
Czemu akurat ona mnie onieśmiela przy moich znajomych. Jest my mom trochę wkurzająca, ale da się z nią wytrzymać.
. Time Skip
Pov. Rosja
Kiedy byliśmy już w salonie sami, ja, USA i jego brat Kanada, zauważyłem że USA się złośliwie paczy w stronę Kanady a Kanada w sttonę jego. Potem zaczęli się dziwnie śmiać... Nienormalnie jak np. Rzesza, ukochany mojego ojca.
Wyglądało to tak:
Oni są chyba nienormalni. Najbardziej to chyba USA?
-USA! Choć tu! - Matka USA zawolała USA na górę.
-Już idę! - Kiedy USA to wykrzyczał spojżał się jeszcze raz na Kanadę i potem poszedł po schodach na górę do Francji.
Pov. USA
Kiedy szłem po schodach na 1 piętro to wymieniłem się wcześniej z Kanadą wzrokiem. Ale kiedy wchodziłem po schodach to widzyałem już go. Paczył się na mnie... Chyba normalnie, ale poparzył się i poszedł do pokoju mom.
Musiałem iść do łazienki, sam nawet nie wiem po co akurat mom mnie tam zawołała.
Pov. Francja
Podejrzewam że mój mały cruissant może być w ciąży. Muszę go zapytać czy był ostatnio na jakiejś imprezie i tam się z kimś nie przespał, albo i po prostu był pijany i nie będzie wiedział kto jest ojcem dziecka.
-USA. Choć i zamknij drzwi.
-Ok mom.
-Podejrzewam że możesz być w ciąży.
-WHAT!? THIS IS NOT REAL!
-Miałeś zawroty głowy i wymiotowałes? Miałeś te objawy tydzień po imprezie?
-... Um... Y-yes...
-Masz tu test ciążowy. - podałam USA test i wyszłam z łazienki i poszłam w stronę kuchni która jest na dole.
Pov. USA
T-to nie może być p-p-prawda... Ojciec mnie zabije na amen... To nie prawda... To nie prawda...
Jest rozdział i się coś w końcu dzieje ^^
Nie wiem czy rozdział będzie jutro czy kiedyś, ale radzę wam się szykować bo chcę zrobić 12 rozdział najdłuższym rozdziałem w tej książce (◕ᴗ◕✿)
次の章「カップケーキ」でお会いしましょう。
Papa
CZYTASZ
„T-To tylko przyjaźń" (USA x Rosja)
FantasyTaka se o książka bo mi się nudzi -°- Próbuję robić rozdziały codziennie To jest historia o chłopaku który był masywnie bity przez własnego ojca. Przeprowadza się z rodziną do średniego miasteczka. Jego kolegom i sąsiadem z nad przeciwka jest Rosja...