1.BÖLÜM

21 1 0
                                    

''Ahi Başar çık dışarı !'' 

   3 SAAT ÖNCE

ALPTUĞ 

Dün eve geçememiştim babam çok sinirlenmiştir. Son anda ortaya çıkan bir pürüz nedeniyle şirketin hayatta kalabileceğim ve babama bu konudan söz olmayacağım. Rakip şirketimiz alacağımız hislere yüklü bir miktar karşılığında bizden vaz geçmek istedik ancak Renas amca ile hallettik bu iş de daha sonra beraber bir mekana gidip bir şeyler içtik ama saat o kadar hızlı geçmişti ki ayıldığımda Renas amcalardaydım.

'' Ne içtik öyle amca ya beş kadehten sonra yok, nasıl geldik size, sende sarhoştun ?''

''Yamanı çağırdım baktım ikimizde yürüyemeyecek durumdaydık, anca Yaman bey toplarlardı bizi.''

''İyi yapmışsın amcam ben daha fazla geç kalmayayım kızlar mesaj atmışlar babam celallenmeden gideyim ,çok sağ ol dün için iyi ki varsın amca .''

'' Hadi hadi teşekkür edilecek bir şey yok , sen hallettin zaten bu krizi . Babanı daha fazla sinirlendirme güzellerime de söyle bu aralar darılıyorum onlar gelmiyorlar, görmüyorlar beni.''

'' Tamam o iş ben de bil hafta sonu mangal yapacakmış Renas amca diyeyim bak nasıl sabahında kapındalar .''

Omzumu sıvazladı Renas amca ''Hadi yavrum git yetiş, mangalıda  iyi düşündün.''

Çıktım evden Yaman arabamı da getirtmiş sağ olsun ,sağlam adamdır Yaman iyidir aramız, tabi birde deli yürek kardeşiyle tabi o uzak bizden ama yeri ayrıydı onunda . Arabaya binip uzaklaştım evden , arabada telefon sesi yankılandı Birce arıyordu.

''Efendim Birce , ne oldu? Söyle.''

''Ya abi senin bu rahatlık beni öldürecek ya , Allah'ım ne olur bu rahatlıktan birazda bana yaa !''

''Birce sadede gel yavrum, sadede.''

''Abi annem sofrayı hazırlatıyor ama sen hala evde değilsin, farkında mısın acaba ? .''

'' Tamam abim geliyorum yoldayım , Leyan nerede evde dimi o ?''

''Evde ablam odasında, geliyorsun dimi abi ?''

''Geliyorum abim geliyorum, biraz trafik var burada ama geleceğim.''

''Tamam bekliyoruz, dikkatli gel abim.''

''Tamam güzelim, şimdi kapatıyorum.''

Birce hep böyleydi her zaman heyecanlı, yerinde duramayan bir karakterdi, deli dolu Leyan ve bizim tersimiz o evin neşe kaynağıydı. Leyan öyle değildi daha içine kapanık ama bir o kadarda konuşkan, kendine yetebilen ve yeri geldiğinde çok dik başlı ama bazen de küçük bir kız çocuğu gibi çekingen ve de utangaçtı yapısı böyleydi, sevdiklerine çabuk kırılırdı.

Yola davam  ederken az ileride yol çalışması vardı ve o yol kapalıydı yani eve biraz daha dolanarak gidiyordum.

Yola devam etti ama az ileride üç araba yolun ortasında durmuş halde devam ediyordu, hızımı düşürdüm az ilerde arabayı durdurdum . Araçlardan yirmiye yakın takım elbiseli adam indi, bana doğru yürüyorlardı, kapana kısılmıştım  bir yer yoktu arkama dönüp kaçamazdım, içlerinden biri silahını çıkardı ve bana doğrulttu tam o sırada diğerleri de silahlarını çıkardılar.

Kapana kısılmıştım ve neler olacak, ıslık sesi duyuldu, aynı saniyelerde arabamın camları patlamaya başladı omuzuma bir sıcaklık yayıldı vurulmuştum, şoku atlatıp eğildim hemen, silah sesleri çok uzun sürmedi. Sesler kesilince kafamı uzatıp dışarıya baktım adamlar arabalara geçiyordu . 

LEYAN'DAN  

Sesi duyar duymaz bahçeye çıktık, karşımızda biri vardı ancak kim olduğunu bilmiyordum. Babama çevirdim bakışlarımı ama yüz ifadesine bakılacak olursa o  karşıdaki kişiyi tanıyordu ve pek sevdiği söylenemezdi.

''Çıktım dışarı ne diye bağırıyorsun, ne cüretle evime bu şekilde gelirsin?'' 

'' Haberin yok galiba velihat'ın saldırıya uğramış , bu kadar her şeyden habersiz olmak nasıl bir duygu ha ?''

'' Sen ne diyorsun be soysuz , ne saldırısı ?''

Ne diyordu bu adam ne saldırısından bahsediyordu daha yeni konuşmuştu Birce onunla nasıl olurdu ?

'' Dünden haberin yok galiba Ahi bey ,oğlun yeni düşman edinmiş diye duydum .''

'' Yavuz açık açık anlat ne olduğunu kıvırmadan .''

'' Dün Karaerler ile ters düşmüş sizinkiler , sizin alacağınız hisseye fazladan para talep edip almak istemişler ama senin oğlun  izin vermemiş, haliyle Karaerler kaybetmekten hoşlanmazlar bilirsin .''

'' Salim Karaer'de seni yolladı bana haber vermen için yani, oğlum nerde peki şuan ?''

'' Oğlun iyi merak etme, yalnız ben arabulucu olmaya geldim ve Salim dünkü hisseden çekilmenizi istiyor , yoksa bir dahaki sefere kurtuluş olmazmış öyle söyledi .''

''Ulan it ! sen nasıl bana böyle bir teklifle gelirsin lan ha.''

''Valla size bilenmişler ben diyeyim , zaten bir sene önceki olayında etkisi var daha kızışmasın ortam ne dersin ?''

Bir sene önceki olay beni istemeleriydi ve benim istemeyip, babamın kabul etmemesiyle konu kapanmış sanmıştık ama , Salih Karaer'in biricik oğlu Fuat kabullenememişti bir senedir her yerde karşıma çıkar olmuştu , bu beni artık ürkütmeye başlamıştı ancak elimden bir şey gelmiyordu ve babamı daha fazla derde sokmak istemiyordum çünkü zaten Salih bey düzenli olarak onun sinirleriyle oynuyordu .

Bahçe kapısı korumalar tarafından açılırken içeriye abim girdi . Omzunu tutuyordu, kan içinde kalmıştı omzu ve eli hemen yanına ilerledim , Yavuz beyin yanından geçerken bakışları üzerimdeydi ama dönüp ona bakmadım . Bir şeyler vardı bakışlarında garipti .



.

.

.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SİLSİLEWhere stories live. Discover now