Hey ik ben sisi(anoniem naam).
ik zal je vertellen over mijn 12 Y wat had meegemaakt .Het is een moeie ochtend met een mooi zonnetje en blauwe lucht . Maar spijtig dat ik geen goed contact had met mijn ouders. Het was heel vervelend als ik eraan dacht hup weeral dagverpest .
Het was zo dat ik werd misbruikt door mijn nonkel dat ik mij vies voelde op den duur niemand had dit ooit door zelfs mijn moeder niet mijn vader was altijd op het werk en als ik bij mijn oma was was dit toen we samen gingen spelen met de kinderen stuurde hij die eens weg met een excuus.
Ik had het heel moeilijk mee het was lang al bezig . Ik voelde me vies ging huilen onder de douche thuis en in de hoop dat niemand mij hoort huilen .
Mijn nonkel had mijn hoop in het leven echt verpest ik zag niks meer zitten ik had ruzie met mijn ouders altijd .
Ik zoekte toevlucht in een ex ik dacht als ik dit zou doen dat mijn nonkel mij gerust zou laten zo was het ook weer niet . Ik had zo veel ruzie met mijn ouders dat ze me lieten zonder eten en drinken en me noemden als een hoer sorry voor taalgebruik .
En namen mijn gsm af en ik sluit me op in mijn slaapkamer dacht ik altijd aan zelfmoord en deed suïcide dingen maar heb het overleefd .Morgen komt het verdere deel het is heel moeilijk voor mij ik zal stap voor stap proberen mijn hart over mijn verleden te luchten aan Julie 😘
JE LEEST
Mijn leven mijn kennis!?
Historical FictionWelkom in dit boek het gaat allemaal over mijn leven waargebeurde. ik hoop dat dit je inspireert met dat je niet alleen staat in dit leven.