Siz: daha dün görüşmemize rağmen seni özledim
Siz: NEDENNNNNNN
Siz: bana bir Özlem borcun varr
Çağan: hmm
Çağan: bu Özlem iyi biri mi
Siz: LANN
Siz: Çağan özlemmm kim
Siz: vayyy şerefsiz
Siz: sen benden başka kızlaramı yürüyorsun
Çağan: hayır tabi ki güzelim
Çağan: sen dedin diye şey ettim ben
Çağan: benim gözüm senden başkasını görür mü balım
Siz: görmez dimiiiii
Çağan: görmez görmez
Siz: Heh iyiiiii
Çağan: bu arada bende seni çok özledim
Çağan: size geleyim mi
Siz: ne
Siz: sen nasıl geleceksin
Siz: babam ve abimler seni bilmiyor
Siz: seni görürlerse seni keserler
Çağan: bende gizli girerim
Çağan: camı aç ayçiçeği
Hızlıca yataktan atlayıp camın önüne geldim. Aşağı doğru baktığımda orda çağanı gördüm. Camı hızlıca açtım. Biraz bağırarak seslendim. "Çağan! Burda ne işin var." Dedim endişeyle.
Çağan kocaman gülümsemeyle bana el salladı. Sonra eliyle bana kalp yaptı. Bu haline hafifçe kıkırdadım. Lan. Ben ev halimle çoçuğun karşısına çıktım. Hay ben beni.
Hızlıca camı geri kapatıp odamda ki aynanın önüne geldim. Saçlarımı düzelttim. Üzerimdeki şortlu takımımı düzelttim. Koşarak camın yanına geri geldim. Çağan ise bir anda gitmeme gülüyordu. Ona sus işareti yaptım. "Bekle geliyorum." Dedim ve camı kapatıp seke seke odamdan çıktım.
Çok şükür ki evde sadece en küçük abim vardı. Babamda işteydi. Aşağı indiğimde annemin koltukta oturmuş dizi izlediğini gördüm. Nefesini tutup ayak ucumla koltuğun arkasından geçmeye başladım. Annem öyle odaklanmıştı ki beni duymuyordu sanırım. Tam oturma odasından çıkacakken annemin sesini duydum. Hay ben seni. Of
"Mercan nereye gidiyorsun kızım." Hızlı bir yalan düşün... Heh buldum. Anneme tatlı tatlı gülümsedim. "Dışarıda küçük bir yavru kedi gördüm. Aç gibi duruyordu bende süt tarzı şeyler götürmek için çıkacaktım." Annem tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu. "Bu saate?" Taktik 2 devreye sokalım bakalım. "Eğer istemiyorsan sorun değil. Gitmem." Dedim yumuşak bir sesle. Annem hafifçe güldü. "Git götür bakalım. Aç kalmasın kedi."
Heyecanla ona baktım. "Ayyy anne saoll."
Diyip hemen mutfağa koştum bir süt alıp hemen evden çıktım. Allah'ıma şükür. Arka bahçeye doğru gittim. Tam benim camımın önüne geldiğimde çağanı orda göremedim. "Ana gitmiş mi bu?" Dedim dudağımı büzerek.Belimde hissettiğim el ile kaskatı kesildim.
"Gider miyim sence ben?" Dedi ses tatlı tatlı.
Çağan olduğu anladığımda rahat bir nefes verdim. Hafifçe kıkırdayıp ona döndüm. Kocaman bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Bakışları yavaşça elimdeki süte kaydı. "Bana süt mü getirdin?" Dedim şaşkınca. "Hayır tabi kiii. Anneme kedi gördüm dedim o yüzden."
Tek kaşını kaldırdı. "Ben kedi miyim?" Bu dediğine sessizce güldüm.Çağan 10 dakika kadar oturduktan sonra ayağa kalktım. "Hadi sende git artık. Annem merak eder beni." O da çimenlerin üzerinden kalktı. Bana sıkıcı sarıldı. Kokusu... allahımmm deli olucam.
"Görüşürüz." Dedi benden uzaklaşırken.
"Görüşürüz müyüz sahiden?
"Her zaman." Dedi ve yanağımı küçük bir öpücük bıraktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim/Texting
Teen FictionAnonim: Sende gidersen, elimde kim kalır? Anonim: Elimde yok sabır. Anonim: Benim tatlı balım. Anonim: sen beni bi dinle. Anonim: Sen beni anlarsın. Çağan: Sen kimsin? Çağan: Numaramı nerden buldun?