koku filmi

37 6 10
                                    

yukarı tıklayın ve izleyin  korku ve çıplaklık içeriyor Ama Bulduğum en sıradışı film  

BİR KATİLİN HİKAYESİ    ( YETİŞKİN İÇERİK artı 18  )   Patrick Süskind'in aynı adlı romanından uyarlanan film, koku ile var olabilen Jean Baptiste'in trajedisini anlatmaktadır.


EN pis  yerde bir erkek çocuk  olarak doğuyor ,  köle olarak satılıyor  adamın en büyük özelliği burnu  .Çocuk bakım evinde Ytim olarak büyüyor.   KOKU alma yeteneği  köle olarak bir parfümcünün yanına satılıyor  , dünyanın en güzel parfümünü elde etmek amaç    . Parfümcüler araısında rekabet var .   

adamımız işi ilerletip   genç kızları  damıtarak parfüm yapıyor   :)    

Dünyanın en hayal ettiren parfümünü gizli  şekilde üretiyor , fakat katil       insanları hayal gördüren parfüm üretiyor.

 Jean Baptiste Grenouille, 18.yy da Paris'te dünyaya gelmiş olup, son derece değişik bir karakterdir. Her türlü kokuya karşı sıra dışı bir algısı vardır. Duyarlılığı çok yüksektir. Öte yandan diğer duyuları aksine gelişmemiştir. Arzu ettiği kokulara sahip olmak uğrunda her şeyi yapmaya hazırdır. Buna insan öldürmek de dahil. Bir gün kendine ait bir ten kokusunun olmadığını fark eder. Bu durumda tek çare vardır. Ona insan kokusu gerekir. Yeni baştan yaratacağı bir insan kokusu. Bunu elde etmek için de insanlara gereksinimi vardır.

SIRADIŞI FİLM   


FİLM ÖNERİLERİMWhere stories live. Discover now