Hi eveybody. Dzisiaj kończę 28 lat. Z tej okazji życzę sobie wszystkiego co najlepsze. Życzę sobie zdrowia,szczęścia,bym miała pomysł na siebie.Życzę sobie spełnienia moich najskrytszych marzeń ,bym w tym nie ciekawym świecie odnajdowała siebie. Żeby na pierwszym miejscu w moim życiu był Bóg.Boże dziękuje ci że pozwoliłeś mi żyć i nie pozwoliłeś mi upaść. HAPPY BIRTHDAY TO ME!
С день рождения🎂🎉🎁 для меня!
____________________________________
OLGA :
Obudziłam się wcześniej rano a mój ukochany Paweł jeszcze smacznie spał.Wczoraj kiedy kładliśmy się spać ,mówił do brzuszka ,przytulał się do niego.Paweł również opowiada bajki jak po polsku i po angielsku. Odkąd jestem w ciąży ,nie odstępuje mnie na krok,dba o mnie jak o królową.Jesteśmy już po sesji zdjęciowej gdzie fotograf uwiecznił chwilę kiedy Paweł całuje brzuszek . Jak się okazuje będziemy mieli syna.Chociaż lekarz który mnie prowadzi nie wykluczał córki.Poród zbliża się z dnia na dzień a ja nie mogę się doczekać aż moje pierwsze dziecko przyjdzie na świat.Paweł również nie może się doczekać kiedy po raz pierwszy przytuli naszego synka.W nocy mały mi dawał nieźle popalić,wiercił się,kopał.Pcha się już na świat.Mamy już dla niego imię ale to jest niespodzianka. Wstałam brzuch mam coraz większy ,podchodzę do lustra i nie wierzę że tyle miesięcy już minęło kiedy dowiedziałam się że jestem w ciąży. Pamiętam ten moment kiedy ujrzałam dwie kreski na teście ciążowym ,popłakałam się z radości. Paweł wtedy był w pracy a ja poszłam do pracy cała w skowronkach tylko się denerwowałam jak Paweł na to zareaguje jak mu o tym powiem. Pamiętam ten moment kiedy go spotkałam na korytarzu ,kiedy nasze zakochane spojrzenia się spotkały to od razu łatwiej było powiedzieć mi o ciąży.
-Cześć kochanie. - pocałował mnie w usta Paweł
-Co to za mina? - dodał.
-Paweł ja muszę ci coś powiedzieć ..
-Co się dzieje?
-Paweł ja..ja... - nie potrafiłam tego powiedzieć.
-Kochanie powiedz mi co się dzieje.
-Paweł ja jestem w ciąży.
-Naprawdę.It is true? I'm lucky guy on the world. - cieszył się jak dziecko
-Tak ty i ja będziemy rodzicami.
Paweł przytulił mnie do siebie,czułam jak bardzo się cieszy .
CZYTASZ
Szpital Dziecięcy - Dalsze losy bohaterów
Hayran KurguDalsze losy lekarzy ze Szpitala Dziecięcego. Trójka przyjaciół przenosi się do innego szpitala by rozpocząć życie na nowo. Czy w nowym szpitalu się odnajdą? Poznajcie losy trójki lekarzy!