🌹 15 🥀

6 2 0
                                    

"Yok. Gerek yok yani. Hamiyet bitti." diye cevap verdi Hamza zar zor.

"Neden gerildin bu kadar? Çekinmeni gerektirirken herhangi bir durum yok. Bitti diyorsun ve ben sana güveniyorum. Sakin ol." dedi Gülizar.

"Çekinmeni gerilmeli sıkıntılı olmanı gerektirecek bir durum yok ki. Bu gayet normal bir mevzu." dedi Gülizar.

" İkimiz de belli bir yaşa gelmiş, birbirimizden habersiz kaderimizi bilmeden farklı hayatlar yaşamış kişileriz."dedi Gülizar.

"Şimdiye kadar birbirimizden önce birbirimizin hayatında birbirimizden başka birilerinin olması gayet normal. Özellikle günümüz şartlarında." dedi Gülizar.

"Bu ayıp da değil anormal de değil. Ha günah. Dolayısıyla yanlış o ayrı bir mevzu. Ama benim durumum da senden farklı değil merak etme."dedi Gülizar.

"Daha biz sormadan konuşmadan dışarıdan bir etkiyle mecburi olarak konu açıldığı için, adın başka bir kadınla anıldığı için sıkıntı etmene gerek yok." dedi Gülizar.

" Evet açıkçası pek hoş olmadı ama dediğim gibi bitti dediysen bitmiştir. Lonu kapandı benim için."dedi Gülizar.

" Belki de benden önce birden fazla görüşme ve ilişki yaşadığın için bu kadar gerildin bilmiyorum. Vukuatınız o çok muydu üsteğmenim ecel telleri döktünüz resmen."dedi Gülizar.

" Ne diyeyim ki? Benim timimden çektiğimi kimse kimseden çekmemiştir. Biri istemede rezil eder biri ilk konuşmada geçmişi yad eder. Diğerlerini saymıyorum bile." dedi Hamza.

"Onlar çok bir şey yapmadı aslında. O yüzden saymıyor da olabilirsiniz. Yaparlar o zaman sayarsınız."dedi Gülizar.

" Allah aşkına yapmasınlar! Şimdiye kadarkiler bana yetti arttı. Fazlasıyla arttı!"
" Öyle deme ama. Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemez. Dağına göre kar gücüne göre dert." dedi Gülizar.

" Sırf konu açıldı, sen bu kadar gerginsin, senin de bilgin olsun  biraz rahatla, eşitlik olsun, için rahat etsin diye söyleyeyim benim de senden önce görüştüklerim ilişki yaşadıklarım oldu." dedi Gülizar.

"Olmadı desen şaşardım zaten."
"Ne o üsteğmenim sizde mi elli tane kızı gezip eline erkek eli değmemiş arayanlardansınız?" diye sordu Gülizar.

" Hayır tabii ki! Rabbimizin ayetine Peygamberimizin hadisinde karşı çıkacak değiliz. Biz ne isek eşimiz de o olacak elbet."Dedi Hamza.

" O zaman ben içimi rahat tutayım. Tutayım mı?"
"İç rahatlatmaya geçtiysek az demek oluyor. Oluyor mu?"
" Soruya soruyla cevap vermek de tam cevap sayılmaz bence." dedi Gülizar.

"Duydun işte!:
"Ben birini duydum."
" Ben onu da duymadım."
"İstersen araştırırsın öğrenirsin. Bana gerek yok ki."
"Yapabilirdim ama yapmadım. Yapmayacağım." Dedi Hamza.

"Benim için önemli olan senden duyduklarım duyacaklarım. Senin için de öyle olsun. Önce beni dinlemeni benden duymanı bana bir açıklama hakkı vermeni istiyorum." dedi Hamza.

"O konuda isteğini yerine getiremeyeceğim üsteğmenim. Zira ben adalet taraftarı biriyim ve zamanında vermediysem şimdi size de veremem." dedi Gülizar.

"O yüzden siz kişisel karakterinizden huylarınızdan devam edin ve ileride pişman olacağınız açıklama yapmanız gerektirecek şeyler yapmayın. En başta da yalan söylemeyin. Karışmam."dedi Gülizar.

"İyi bir bitiş olmadı sanırım?"
"Hiç olmadı hem de. Her ne kadar evliliğe kadar gitse hatta-" diye devam edecektik Gülizar.

Fakat devam edemeden kendi tarafından yeğenleri, Hamza'nın tarafından da bir asker konuşup onları böldü. Yeğenleri Asaf'ın olduğu yerde uyuduğunu, asker komutanın Hamza'yı çağırdığını söylüyordu.

HAM-..🖤 [Yeniden Yazılıyor!!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin