частина 1

12 2 1
                                    

У машині чувся звичний гомін. По радіо вже як півгодини йшли тільки перешкоди, бо наближення до північної резервації частота звуку і зв'язку значно погіршувалась. Вона дивилася на краєвид за вікном машини; дорогу обрамляли снігові пустки та високі ялини вдалині, що формують справжні лісові масиви, вкриті інеєм та тінню передгір'я. На вишневих губах її розквітла посмішка, що ностальгує, про проведене дитинство в цих мальовничих, диких місцях.

Вона погано пам'ятає, як мало не потонула на озері і те, хто та як її врятував. Останнє питання хвилювало дуже доречно, оскільки її рятівник був майбутнім нареченим, до якого вони їхали прямо зараз. Їй було вісімнадцять років, омега зовсім недавно вступила до економічного університету і зовсім ніяк не могла б погодитися з переїздом за місто, тому що навчання стояло для неї на даний момент першорядним, найважливішим завданням. Заміжжя і заручини до її планів не входило, найближчі принаймні точно, тому звістка від батьків про те, щоб вона збирала валізи, бо син ватажка повернувся з трирічного льодовикового походу з метою освоєння нових територій, була несподіванкою. Втім, довго чинити опір вона не стала.
По-перше, наполягли тато з мамою, по-друге, з почуття вдячності вона готова була здійснити цю поїздку, а по-третє — інтерес і цікавість з'їдали її всю з початку шляху. Маленькій вона пам'ятала хлопчика невиразно, навіть не знала імені, а тим більше того, що він був сином голови клану. Напевно тому Юн На ніколи не бачила його поряд з хлопцями чи гравцями з друзями. Син вожака провів усе своє дитинство у суворих умовах підготовки, як майбутній наступник. Коли вона веселилася, бігала і грала в сніжки, її майбутній чоловік щодня вчився битися і відбивати всілякі атаки. Поки вона спала вранці в теплій постелі, він пробігав кілька кілометрів страшним морозом навколо лісу; поки вона грала в ляльки, він брав рукавички та бив грушу; поки вона купалася в батьківській ласці, його єдиною нагородою був батьківський ківок і схвалення ... вони були різними, як інь і ян, але в той же час об'єднані чимось, що знаходиться глибоко за межами розуміння. 
Мама сказала, що це імпринтинг. Зображення. Коли вовк вибирає собі пару протягом усього життя. Хіба таке буває? Хіба міг він знятись на ній так швидко…? На ній?

– Про що ти думаєш? — раптом пролунає лукавий голос мами, що повернулася до неї з переднього сидіння. — Аж очі світяться! Говорять Чонгук став таким гарним. Справжній спадкоємець півночі.
— Його Чонгук звати? — одразу ж зацікавилася дівчина, бажаючи податися вперед. Ремінь безпеки стиснув її груди і змусив повернутися у вихідне становище.
— Сонгун казав, що вже більшу частину справ саме син веде. Такий молодець. Навіть у дитинстві був серйозний, пам'ятаєш? - перебиває батько, звертаючись до мами, від чого її питання залишається без відповіді. Вона повертається назад у бік вікна і занурюється у думки. Яким насправді він буде? Чи чекає він чи вважає все формальністю? А вона? У голові невиразно спливають картинки її порятунку з крижаної води. Єдине, що дівчина добре запам'ятала – це очі. Чорні проникливі очі, які точно випалювали в ній дірку чи гіпнотизували, як мерехтливі далекі зірки на нічному небі. Це був важкий, але впевнений і спокійний погляд, і лише десь на їхніх задвірках вона пам'ятала сполохи первісного вогню. Згадала присутність його звіра. Він був сильним вовком, судячи з розповідей батьків.

my savior, my love Where stories live. Discover now