part 15

11.8K 258 8
                                    

Çok geçmeden lafa dalmışlardı ben ve selen onları dinliyorduk. Selende konuya dahil olduğu zaman alperin sert bakışlarından dolayı susuyordu.
Ve arkadaşları alperden dolayı benlede çok muhatap olmuyorlardı.
Evet sevgilim bir mağra adamı..

Konu futbol hakkına gelmişti ve mutfağa gitmeye karar verdim. Kalkmadan önce "atıştırmalık bir şeyler ister misiniz?" Dedim. Birbirlerine baktılar ve akın konuşmaya başladı "aslında çok iyi olur çekindiğim için söyleyemedim" dedi. Mert akının ensesine vurdu.
Gülerek "sorun değil hazırlarım" dedim. Selende ortamdan kaçıcak yer arıyordu peşimden gelerek mutfağa gittik.

Mutfağa girdiğimizde selen kendini sandalye ye attı. "Yanlarında taş gibi bir kız oturuyor ama hiç biri dönüp bakmıyor" dedi. Gülerek dolaptan cips ve çerezler çıkarmaya başladım, "alperin kardeşisin sana o gözle bakmazlar" dedim. Selen uzun uzun ofladı. "Şansımı skm" dedi. Kahkah attım "söylenmede yardım et, çayları koy" dedim. Selen mızmızlanarak çayları koymaya başladı.

Bir kaç dakika sonra salona geri döndük ve elimizdekileri orta sehpaya koyduk.
Hepsi tek tek teşekkür etti gülümseyip sehpadan çayımı alıp alperin yanına geçip oturdum.
Akın "ayıptır söylemesi bir dahakine kek yapar mısın?" Dedi. Arda "akın ağzın bi boş kalsın" dedi. Akın "ne yapayım doymuyorum" dedi. Alper "sipariş diye bir şey var" dedi.
"Yaparım sorun yok" dedim gülümseyerek. Akın mutlu olmuştu "of canım yengem" dedi. Alper ters ters akına baktı.

Selen kafasını koltuğa yaslamış tavanı seyrediyordu, canı sıkıldığı her halinden belliydi.
Akın "yenge merak ettim ne okuyorsun?" Dedi. "Mezuna kaldım hazırlanıyorum şuanlık ama mimarlık okicam" dedim. Mert "bu ortama bir mimar lazımdı" dedi.
Ekin "o zaman tanıdıklara indirim yaparsın artık" dedi. Güldük "belki" dedim.
Ekin "mimarlık zor bir meslek" dedi. Kafamı salladım "evet zor ama olmazsa psikoloji okuyacağım" dedim. Akın "ilk seansına ben gelicem" dedi.
Selen "sıra var kardeşim ilk benim" dedi. Akın "hızlı koşan kapar" dedi.
"Ikinizede aynı gün bakarım" dedim gülerek.

Sohbet devam etti bir süre sonra konsoldan oyun oynamaya başladılar bizde selenin odasına gittik. Makyaj yaptık, süslenip püslendik.
1 saat sonra alperin arkadaşları gitmişti.
Alper odaya geldiğinde kapıya yaslanıp bizi izledi.
Selen sandalyede oturuyor bacaklarınıda çalışma masasının üstüne koymuştu, bende yatakta yatıyordum ve en önemlisi tik tok izliyorduk.

Selen rahatını bozmadan tik tok izlemeye devam etti. Alper "hayırdır nereye?" Dedi. Selen "kim nereye?" Dedi. Alper "süslenmişsiniz" dedi. "Canımız sıkıldığı için süslendik" dedim. Alper yanıma doğru geldi, bende yerimde oturur hale geldim.
Alper eğilip dudaklarımdan öptü ve sesli bir şekilde ayrıldı. Selen "oha nolur gidin başka yerde yapın" dedi. Alper "gidelim" dedi. Elimden tutup kaldırdı.

Odasına gittiğimizde kapıyı kitleyip beni duvara yasladı. Heycandan hızlı hızlı nefes alıyordum. Alper elini kalbimin üstüne koydu. Sırıtarak "Seni bu kadar çok heycanlandırıyor muyum?" Dedi. Kafamı salladım. Gülerek yanaklarımdan öptü sonrada ısırdı.

"Acıdı" dedim kaşlarımı çatarak, beni kendine çekip sarıldı boynumdan öptü bende ellerimi boynuna doladı.
"Seni çok seviyorum" dedim.
"Bende seni çok seviyorum" dedi.
Birlikte yatağa geçtik, alper yorganı üzerimize örttü.
Ikimizde birbirimize dönüktük
"Aşkım benimle evlenmeyi düşünüyor musun?" Dedim. Alper uykulu sesiyle "uzun zamandır düşünüyorum" dedi. "Peki diyelim ki ben başka birisiyle evlendim ne yapardın?" Dedim. Alper ters ters baktı "salak salak konuşma" dedi. "Aşkım soru sadece" dedim. Alper "yıkarım o düğünü öyle bir şey olamaz" dedi.
"Aşkım ilerde bir kızımız olmuş, kızımızında bir sevgilisi var ne yaparsın?" Dedim. Alper "olamaz" dedi. Gözlerimi devirdim "neyse o iş bende, ben seni ikna ederim" dedim. Alper "nasıl ikna edersin?" Dedi sırıtarak. Bende gülerek "açelya etkisi" dedim. Alper beni kendine daha çok çekti dudaklarımız birbirine değiyordu "yavrum gece gece nerden geliyor aklına böyle şeyler" dedi. Dudaklarından öpüp "bilmem" dedim. Bu sefer alper öptü dudaklarımı, çok geçmeden alper uyuyakalmıştı daha sonrasında bende uyumuştum.












🐚🎀

arkadaşımın abisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin