Saat 12'ye yakındı, belki biraz geçmişti bile. Venti elindeki kitabı bırakıp biraz lir çalmaya karar verdi, zaten kitabı doğru düzgün okuyamamıştı.
Gece bir rüya görmüştü, tanıdık bir yüz ona bakmıştı. Uzun uzun bakmış, sonra yok olmuştu...
Sabah bunun hakkında düşününce o sureti iki bin yıl önce gördüğünü hatırladı... İki bin yıl...
Bütün Archon'ların tek bir amacı vardı, Celestia'daki yedi ilahi koltuk...
O sureti de o savaşta görmüştü, Morax'ın yanında savaşırken...
Düşünceleri bir kez daha bölündü. İki savaş geçirmiş olan biri olarak savaşlar hakkında düşünmek pek de iç açıcı değildi. Ayağa kalktı, flütünü eline aldı ve dışarı çıktı. Nereye gideceği hakkında bir fikri yoktu, manzarası güzel bir yer bulup oturacaktı işte...
Her ne kadar farketmese de Mondstadt'ın sınırlarından çıkmış, aradığı manzarayı Liyue'de bulmuştu sonunda...
Yüzü gün batımına dönük bir şekilde bir kayaya oturdu. Saat geç olduğu için Jean tabiki de endişelenecekti, belki ona kızacaktı. Ama Venti Jean'in bu kızgınlığını onun yüzüne vuramayacağının farkındaydı, sonuçta o koskoca Mondstadt'ı ellerinde taşıyordu.
Bu sorumluluğa sahip birinin böyle davranmaması gerektiğini bildiği halde flütü dudağına götürdü, ve tatlı bir melodi çalmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ran Away With... Him...☆ [XiaoVen!! ]
FanfictionKim tahmin edebilirdi ki bir gün , koskoca şehri yöneten kutsal Barbatos, başka ülkeden biriyle kaçacaktı...