Наступного ж ранку, Вальт валяючись в ліжку, за звичкою проспав уже три будильники. Потягнувши, Аой витягнутою рукою зачепив будильник. І нарешті звук розбитого об підлогу будильника витягнув кареокого із царства снів.
Що де? Коли? - Вальт з криками падає ж ліжка і різко підхопившись розпочинає ранковий марафон бігу по усій квартирі. Спіткнувшись об килимки, синявий не втримав рівновагу і впав на ліжко обличчям о подушку. Згадавши про зустріч із Шу, Аой різко підвівся і краєм ока глянув у вікно. На гілках ще досі видніються краплі роси, що виблискуючи під променями сонця.— Невже злива закінчилася? - радісно вигукнув Вальт почав поглядом шукати свої речі по кімнаті. Швиденько одягнувшись, Вальт вилетів з дому, зачинивши за собою вхідні двері на замок і побіг на зустріч з другом.
— Три......Два......Один.......Вперед! - запускаючи бей вигукнув Шу. — Довго щось він. Довше ніж зазвичай.
—Шу! - з думок Куреная вивів із далека доволі знайомий голос.
— А? - підняв голову, червоноокий розвернувся на звук. — А Вальт, привіт. Ти чого так довго? - підняв бей з рингу, спитав червоноокий.
— Вибач. Я трохи проспав. - потерши потилицю, засміявся Вальт.
— Все з тобою зрозуміло. Може зіграємо? — готуючись до чергового запуску, спитав Шу.— Звичайно! - радісно промовив Вальт.
— Ти ще питаєш?!Хлопці стали в стоїки і почався відлік
— Три. Два. Один. - не значна пауза і обидва вимовляють заповідане для кожного блейдера слово. — Вперед! Обидва беї одночасно приземлились на рингу чатуючи один на одного. Після кількох одночасних зупинок та нищівних перемог, Шу все ж таки переміг з рахунком 3:1.
— Ого. - Без емоцій, промовив Вальт, що дуже на нього не схоже і підняв бей з рингу. — Гарний бій. Але наступного разу перемога моя. - мовить Аой своїй тоном, щоб не виникло зайвих запитань.
— З тобою все добре? - щось підозрюючи запитав червоноокий. Кого, кого, а от Шу точно не обдуриш.
— Так, все добре. - склавши частини Вальтрієка в одне ціле, Аой поглянув на Шу. — Хороший бій чи не так? - вже у питальній формі повторює кароокий те, що казав раніше.
— Треба буде повторити. - згідно кивнув Шу.
— Дідько. - невдоволено промовив Вальт, почувши бурчання живота. — Треба було все-таки поїсти, перед тим, як іти сюди. - ледве чутно пробувнів Вальт.
— Тепер все стало ясно. - засміявшись промовив Шу.
— Це ти про що? — скептично запитав чемпіон, прижмуривши очі.
— Не забивай собі голову. - Куреная махнув рукою, наче кажучи "Забий". — Краще ходімо.
— Куди? - кароокий здивовано подивився на товариша.
— До мене додому. - білокурий обдаровує найкращого друга коротким, червоним поглядом, наче оцінюючи нового чемпіона з Бейбледу. — Нагодую тебе.
— Ура! Ти ж приготуєш Карбонару? — радісно вигукнув Вальт, від чого живіт ще більше забурчав. — Ой!
— Ніби в мене є вибір. - зітхаючи, Шу клацанням пальці в вивів Вальта з роздумів. — Ти йдеш? - запитав він, як тільки Аой звернув на нього увагу.
— Так йду. - отямившись, Аой пішов слідом за Куренаєм.
Далі буде .....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Давай проведем Сонце за Обрій
FanfictionПісля активної карєри блейлера та перемоги у світовій лізі за звання чемпіона, Волт Аой бере невеличку відпуску, втупаючи в доросле життя,щоб розібратися в своїх почуттях до найкращого друга Шу Куреная. Від автора: можливо раніше ви читали цей фік н...