.

.

.

Y.

Y.

Y.

"Bunu da izledim ki"dedim bir yandan kumandayla başka bir film ararken.Evet yine dana gibi yatıyorum.Son günlerde daha çok yatmaya başlamıştım sanki ama boş versene dünyaya bir kez geliyorum,yat gitsin!

Ayağımı önümde duran masaya uzattıktan sonra kollarımı birleştirip başımın arkasına koydum ve gözlerimi kapattım."Birazcık kestirsem en fazla ne olur ?Dur bir sayayım.

1-Aslı arayıp yeni birine aşık olduğunu ve neye benzediğini anlatmak için delicesine arayabilir.

2-Yan komşumuz"Üç tane yumurtan varsa verebilir misin kızım?-"Neden üç tane istiyorsun her zaman teyze?"-"Allah'ın hakkı üçtür kuzum"diye kapımı ben açana kadar çalabilir.

3-Evde yangın çıkabilir ki-bu mümkün olamaz ocakta bir şey yok.Sanırım...Allah'ın hakkı üçtür bu yüzden bu kadar ihmal sayacağım çünkü uykum geldi."

dedim kendime ve gözümü kapattım .Gerçekten bu aralar baya bir uykum geliyordu ve ister istemez direkt uyuyordum bir işim olmadığı için.İlk dakikalar bilinçaltım açıktı fakat sonrasında hatırlayamadığım bir karanlık sonsuzluğa dalıverdim.Birazcık uyuyacağım canım en fazla ne olabilir?Allah rahatlık versin bana.

1 saat sonra...

"Evet sayın seyirciler ana haber bültenindeyiz şuan,son söylediğim ihtimal gerçekleşmiş olabilir,bu yüzden evimde yangın çıkıyor da olabilir ve ben ne yapacağımı bilmeden sadece tek işim olan bu haberi sizlerle paylaşıyorum.Öhö!İçerisi birazcık dumanla çevrildi maalesef.Hep bu anı yaşamak istemiştim .Allah'ın işine bak,istediğim gerçek oldu en azından gözüm açık gitmeyeceğim ,kendim ile gurur duyuyorum.Şimdi nasıl olduğunu sorarsanız ben güzelliğim için kısa bir süreliğine kestirecektim fakat 45 dakika 29 saniye kestirmişim ve evet ben takıntılı bir insan olarak ne kadar uyuduğumu hesaplıyorum.Sonra bir uyandım bir yanık kokusu.Bu arada yüzüme konan o kara sinek yüzünden uyandım yoksa uyanmayacaktım.Bir şeyden daha bahsetmek isterim ben uyudummu kış uykusu için uyuyan boz ayılar gibi uyuyup bir daha uyanmam yani güzellik benim için önemli.Kendime ayı demedim yanlış anlaşılmasın.Sonracıma koştum mutfağa bir baktım benim babaanneciğimden kalma tenceremin yandığını gördüm.Öhö!Dedim ne yapabilirim aman tanrım?Bu benim ilk defa karşılaştığım bir durumdu çünkü ben genellikle dışarıdan sipariş veriyordum yada Aslı olan arkadaşım bana yemek yapıp getiriyordu.Dedim bugünde ben Aslı'ya yapayım?A-a evet şimdi hatırladım ben ocağın altını yarı açık bırakıp salona gitmiştim sonra da beynimden çıkmış olmalı ki unutmuşum.Doğrusu filmdeki adam kadını aldatınca sinir hücrelerim devreye geçti ve bir saat ona sövdüm.Bu sırada da dikkatim tamamen dağılmıştı.Evet.Sonra koştum hemen bir çırpıda salondaki masanın üzerinden içi su dolu sürahiyi aldım.Öhö!Mutfağa geldim ve kızgın tavanın üzerine suyu döktüğüm an alev körlendi.Ani bir panikle tencereyi perdeye doğru fırlattım ve perde cayır cayır yanmaya başlamadı mı?Aman tanrım!Hemen salona koşup koltuğun üzerindeki battaniyemi aldım.Geldiğimde perde tutuşmuş yanıyordu.Battaniyeyi aldım ve perdenin üstüne attım ve keşke atmaz olsaydım çünkü battaniyede yanmaya başlamıştı.Filan fıstık derken benim güzelim mutfağım yanıverdiÖhö!.Ve şuanda gördüğünüz gibi balkonda duruyorum.Bilmiyorum ne yapacağımı.Dedim bu an bir anı olup öldürmemeliyim dedim sayın olmayan seyircilerim.Öhö!yangın evimi elimden alıp götürüyor ama ne yaptıysam daha da çok yanmasını başardım.Keşke evin kapısını kitlemeseydim yada direk kaçsaydım ama şuan bu güzel çiçeklerim ile beraber ölümün bizi alıp götürmesini bekliyorum.Şöyle size de bir gösteriyim.Bakın."dedim ve güzel renkli renkli çiçeklerimi gösterdim.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KALBİMDEKİ YANGIN(texting)Where stories live. Discover now