Naruto , neler olduğunu anlamak için Kiba , Shino ve Kurenai sensei'nin yanına gider.
Naruto'dan :
Hinata'nın babası Hyuga Hizashi zorla Hinata'yı kolundan çekiştirerek götürmüştü. Onların gidişini çaresizce izleyen Kiba , Shino ve Kurenai sensei ise üzgün bie şekilde duruyorlardı.
Ortamda ki gerginliğin azaldığını düşünerek onları izlemeyi bırakıp yanlarına doğru gitmeye başladım.
Beni ilk fark eden kişi Kurenai sensei olmuştu. Bana bakarak "Naruto" dedi.
Kurenai senseinin bana bakarak adımı söylemesi ile Kiba ve Shino'nun üzgün bakışları üzerimde toplanmıştı.
Sanki az önce olanları görmemişim gibi "Bu haliniz ne böyle ?" diye sordum.
Kiba yere bakarak "Hinata'nın babası zorla Hinata'yı götürdü." dedi.
Şaşırarak "Neden ?" diye sordum.
Shino "Hinata , chunin sınavının ikinci aşamasında berabere kalıp çeyrek finallere çıkamadığı için Hizashi-sama sinirlerine hakim olamadı." dedi.
Anlam veremeyerek "Ancak Hinata'nın rakibi Dosu oldukça zorlu bir rakipti. Buna rağmen Hinata stratejik bir hamle yapıp Dosu'nun da çeyrek finallere çıkamamasını sağladı. Buda büyük bir başarı değil mi ?" diye sordum.
Kurenai sensei "Hyuga Hizashi her zaman sonuç odaklı birisi olmuştur. Hinata'nın ne kadar iyi mücadele etmesinin bir önemi yoktu. Önemli olan Hinata'nın karşılaşmayı kazanıp kazanamamasıydı." dedi.
"Hinata'da karşılaşmayı berabere bitmesini sağladığı için Hizashi'de sinirlendi mi ?" diye sordum.
Kurenai sensei "Aynen öyle" dedi.
Endişeli bir şekilde "Peki şimdi Hinata'ya ne olacak ?" diye sordum.
Kurenai sensei "Hyuga Hizashi istediği şey olmayınca bâya zalimleşebiliyor. Bu yüzden Hinata neyden çok korkuyorsa ona yönelik bir ceza verecektir." dedim.
"Hinata en çok neyden korkuyor ki ?" diye sordum.
Kiba alçak sesle "Karanlık... Hinata karanlıkta yalnız kalmaktan çok korkar." dedi.
"Bunun anlamı..." dedim ama cümlemin devamını getiremeden Kiba konuştu.
Kiba "Hinata'yı karanlığa mahkum edecek !" dedi.
"Böyle bir şeye izin vermeyeceksiniz değil mi ?" diye sordum.
Shino "Ne yapabiliriz ki ? Öldürecek miyiz ?" diye sordu.
Shino'ya garip bir şekilde bakarak "O kadar da değil ama en azından bir plan yapıp Hinata'yı o karanlıktan kurtarabiliriz." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...