#3

64 6 1
                                    

İyi okumalar.....



Toparlanamıyorum.
Ama toparlanmak istiyorum.
Sizce çok mu şey istiyorum.
Hayatta istediğim hiçbir şey olurunda ve yerinde gitmezken birazcık huzur istemişim bu çok mu fazla cidden.

Şuan Hoseok hyung başımda, yatağımda orda burda zıplayarak heyecanlı heyecanlı Yoongi hyungla yaşadığı kısa bir anı anlatırken bunu düşünüyordum.

Çünkü Tanrı aşkına daha yeni uyanmıştım ve uyandığımda çok huysuz oluyorudum, ayrıca evet doğru tahmin ettiniz Hesoek hyung bir süredir Yoongi hyungdan hoşlanıyordu.

Sabahın ilk saatlerinde gözümü açtığımda üzerimde saniyelik de olsa duyumsadığım o kokuya gelirsekte çok özlediğim den dolayı aklımın bana bir oyunu olduğunu düşünüyorum çünkü cidden o kadar saniyelikti ki yani ne oluyor diye öyle kalmıştım yatakta,
Tabi Hesoek hyung üzerime atlayıp delirene kadar

Hoseok hyung bana Yoongi hyungun ne kadar tatlı nazik biri olduğunu anlatırken hala uzandığım yataktan başımı tutarak kalktım ve kişisel ihtiyaçlarımı karşılamak için lavaboya girdim bilerek kapıyı açık bıraktım ki Heosek hyung dinlemediğimi sanmasın.
Aslında zaten dinlemiyorum çünkü cidden 10 yıllık grubumuzda sanki Yoongi hyungla ilk defa tanışmış gibi anlatıyordu her şeyi.

"Ey aşk sen nelere kadirsin cidden."

Kişisel ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra odaya geri döndüm ve Heosek hyungu yatağımda uyuklarken buldum.
O kadar dalgındım ki sustuğunu bile anlamamışım.
Yavaşça yaklaştım ve Heosek hyungun üzerini örttüm çünkü biliyordum ki kesin gece düşünmekten uyuyamamıştı.
Gerçekten aşık olmak çok değişti insana asla yapmam dediği şeyleri birden yaptırabiliyordu.

Odama biraz çeki düzen verip aşağı kata indim ve salon girişinde durup dağınıklığa baktım anlaşılan dün ben uyuduktan sonra baya eğlenmişlerdi.
Dün fazla sorgulayamamıştım ama Junkook ve Taehyung'un neden buraya geldiğini anlayamamıştım.
Dün şaşırtıcı şekilde normal karşılamıştım gelmelerini bilmiyorum herhalde kafayı falan yemiştim.
Çünkü emindim ki benim yerimde bir başkası olsaydı kesinlikle olay olurdu. Çünkü Tanrı aşkına exim takmış koluna en yakın arkadaşım olan sevgilisini evime geliyor.
Dün gerçekten kötü olmama bağlıyorum tepkisizliğimi çünkü dün gerçekten iyi değildim yani kıyamet kopsa onada tepkisiz kalıcak gibiydim.
Neden diye sorduğunuzu duyar gibiyim.
Bilmiyorum nedenini, kötüydüm işte siz yinede beni fazla sorgulamayın olur mu?

Salona çeki düzen verdikten sonra biraz pratik yapmak için evde bulunan pratik odama doğru ilerlemeye başladım. Şu hayatta beni kendime getiren bir şey varsa oda dans etmektir.

Pratik odasına girdikten sonra önce yere bacaklarımı uzattım ve biraz ısınmaya başladım daha sonra rastgele bir müzik açıp odanın ortasında durdum ve müziğe yavaş yavaş kendimi bırakmaya ve bedenimi ahenkle hareket ettirmeye başladım müzik sonlara gelirken çok narin bir şekilde takla atıp yere çökerek şarkıyla beraber dansımı bitirdim.
Dansım bittiği anda yere oturdum ve biraz nefeslenmeye başladım.

Hoparlörden daha hareketli bir şarkı çalmaya başlarken tekrar ayağa kalktım ve müziğe göre hareketlerimi uydurarak dans etmeye başladım ve bu müzikte sonlara yaklaşırken karnıma ani bir sancının girmesiyle iki büklüm oldum ve yere çömeldim, biraz nefeslenmeye çalıştım ve karnımdaki ağrının geçmesini bekledim. Ağrı geçince hafifçe doğruldum ve hala çalmakta olan müziği kapattım.

Bugün bu kadar pratiğin yeterli olduğunu düşünerek odadan çıkıp duş almak için odama çıktım. Hoesek hyung hala uyuyordu seslerimden uyanmasın diye kıyafetlerimi alıp misafir odasındaki duşta duş aldım ve yemek hazırlamak için aşağıya indim bugün garip bir şekilde gerçekten iyi bir ruh haline sahiptim hatta yemek bile yemek istiyordum bu yüzden güzel bir kahvaltı yapmaya karar verdim ve buzdalabindan çıkardığım malzemelerle biraz pankek yapmaya başladım.

BETRAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin