ðĻ𝐛𝐞𝐎𝐎ðĒðĻ𝐧 ðĻðŦ ðĄðšð­ðž

80 9 2
                                    

(𝘚𝘤𝘦𝘯𝘦: 𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦 𝘥𝘢𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘪𝘵𝘺 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘦𝘵𝘴, 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘭𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘧𝘦𝘢𝘳 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘦𝘦𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘵𝘶𝘯𝘦 𝘵𝘦𝘭𝘭𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘱. 𝘙𝘢𝘪𝘯 𝘱𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘪𝘯 𝘴𝘩𝘦𝘦𝘵𝘴, 𝘥𝘳𝘦𝘯𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘯𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘴, 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘶𝘮𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘸𝘯 𝘱𝘢𝘳𝘢𝘯𝘰𝘪𝘢.)

𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦: (𝘧𝘳𝘢𝘯𝘵𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺) 𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨, 𝘩𝘦'𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘮𝘦! 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘪𝘵!

(𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘰𝘳𝘮 𝘳𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘰𝘯, 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘭𝘭𝘶𝘮𝘪𝘯𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘳𝘬𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘴𝘬𝘺 𝘢𝘴 𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦'𝘴 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘴𝘱𝘪𝘯𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘥𝘦𝘭𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯𝘴. 𝘏𝘦 𝘨𝘭𝘢𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳, 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘪𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨'𝘴 𝘴𝘩𝘢𝘥𝘰𝘸 𝘭𝘶𝘳𝘬𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮.)

𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦: (𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘮) 𝘓𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦!

(𝘈𝘴 𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴 𝘢 𝘤𝘰𝘳𝘯𝘦𝘳, 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘰𝘵 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘢 𝘭𝘰𝘰𝘴𝘦 𝘤𝘰𝘣𝘣𝘭𝘦𝘴𝘵𝘰𝘯𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦𝘴 𝘧𝘰𝘳𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘢𝘯 𝘰𝘯𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘳𝘶𝘤𝘬. 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘭𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘳𝘯 𝘱𝘪𝘦𝘳𝘤𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘰𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵'𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘭𝘢𝘵𝘦.)

𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦: (𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘪𝘯𝘨) 𝘕𝘰!

(𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘤𝘬 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘪𝘥𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘮, 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘧𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘪𝘳 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘢𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘢 𝘩𝘦𝘢𝘱. 𝘗𝘢𝘪𝘯 𝘴𝘩𝘰𝘰𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘥𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘳𝘳𝘰𝘳 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘶𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘯𝘥.)

𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦: (𝘨𝘢𝘴𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩) 𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨... 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘮𝘦...

(𝘛𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘻𝘦 𝘰𝘧 𝘢𝘨𝘰𝘯𝘺, 𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘢 𝘨𝘭𝘪𝘮𝘱𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘧𝘭𝘢𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘭𝘶𝘳 𝘰𝘧 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦𝘴 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘪𝘥𝘦. 𝘉𝘶𝘵 𝘢𝘴 𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘤𝘳𝘦𝘦𝘱𝘴 𝘪𝘯 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘥𝘨𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯, 𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘴 𝘪𝘵'𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘭𝘢𝘵𝘦.)

𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦: (𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨) 𝘐𝘵'𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳...

(𝘛𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥 𝘧𝘢𝘥𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘮 𝘳𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘰𝘯, 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘸𝘯 𝘮𝘪𝘯𝘥.)

𝐒𝐓𝐀𝐘 𝐁𝐘 𝐌𝐘 𝐒𝐈𝐃𝐄 - 𝘝𝘏𝘖𝘗𝘌 𝘍𝘈𝘕𝘍𝘐𝘊𝘛𝘐𝘖𝘕 Where stories live. Discover now