ביש ואלבין החזיקו ידיים ונכנסו. הם ראו איש. בעל שיער ג'ינג'י ונמשים חומים שוכב במיטתו ושומע מוזיקה. והחדר לא היה דומה לחדר של ראש משפחת פשע מפורסמת. הוא היה בצבעים של כתום ואדום ומאוד אבל מאוד מבולגן- בעיקר טונות של בגדים מלוכלכים ועשרות דפים מקומטים על הרצפה. הדבר היחיד שהיה מסודר שם היו משהו כמו 12 גיטרות תלויות באופן מושלם על הקיר.
"אה? מי אתם?" הוא שאל בעוד הוא מוריד את האוזניות מאוזניו.
"מי אתה?" הם הופתעו. ביש האדים. הם חשבו שיופיע לפניהם מישהו מבוגר יותר.
"אתם מחפשים את אבא?" הנער הרים גבה.
"כן?" השניים עמדו שם מבולבלים.
"הוא בחדר משמאל" הוא הורה להם והם יצאו.
"הוא מאוד דומה לג'ים" ביש פלט והם פנו אל החדר הנכון.
אלבין דפק וביש פתח את הדלת "תסלח לי? יש כאן מישהו?"
"ציפיתי לכם" אמר מישהו בקול צרוד. שהיה נשמע בהחלט מתאים יותר לראש המשפחה.
"הגענו לחדר הנכון" ביש לחש לאביו ואלבין הנהן.
עמד לפניהם זקן שיושב בישיבה מזרחית על מיטתו עם שיער בצבע ג'ינג'י אפור (כנראה בגלל הזקנה). לא היה ניתן לזהות את צבע עיניו- כי הם היו סגורות ועורו היה מקומט.
השניים נכנסו בזהירות. ציפו לעוד מלכודת בכניסה לחדר. אך באופן מפתיע- לא הייתה שם עוד מלכודת. "אולי חשבו שנמות כבר עד שנגיע לשם, או שהם לא רצו להרוס את החדר, או שהזקן הזה חושב שהוא יוכל להתמודד עם כל אחד שנכנס או.." ביש התמלא מחשבות.
"שבו." אמר הזקן. ביש בכלל לא ציפה לזה.
"פקח את עיניך אבא" הורה ביש לאביו כאשר הם התיישבו על יד מיטתו של יושב ראש המשפחה הזקן.
"כן? בשביל מה הגעתם לכאן?" הזקן התחיל לשאול, עדיין בקול צרוד.
"אממ.. טוב.." ביש לא ממש ידע מה לומר.
"באנו לדבר על משפחתך" התחיל אלבין בכנות יתרה.
"על משפחתי? מה איתם?" שאל הזקן.
"אתה מבין. המשפחה שלך עושה צרות בממלכה הזאת. הבן שלי חווה לא מעט בגלל זה. ואני מצפה מכם שתשתנו" הסביר אלבין וביש הרגיש נבוך. מצד אחד- הוא לא רצה שאלבין יתחיל לדבר עליו. ומצד שני- זה היה נראה כאילו באמת אכפת לאלבין מבנו, זה הרגיש כל כך כנה- עיניו של ביש זרחו בעקבות כך.
הזקן קימט את גבותיו. לעומת ביש- הוא לא היה נשמע מרוצה מדבריו של אלבין.
"חוץ מזה- שמעתי שאתם חיים בדרכי הפשע כבר שנים רבות" ניסה ביש להתגרות במחשבה שזה יגרום לזקן לעשות מהלך פזיז וכך יוכל להיפתר מהלחץ שאוחז בו. "אך תמיד נשארתם עם המטרה בידיים. מה קרה עכשיו? למה המטרה חמקה מידייכם?" ביש היה חייב לדעת את התשובה לשאלה.
YOU ARE READING
שתיים על הכוונת
Aventuraלפני שנים רבות, כשהעולם עוד היה תוהו ובוהו, כוחות האופל יצרו את לילית אשר מדמה נוצרו הערפדים המרושעים. לאחר זמן מה, כשנמאס לכוחות האפלים ממנה, יצרו גם את בני האדם שיצאו עם חוש צדק חזק יותר ממה שהכוחות ציפו... יום אחד אולדין בן האנוש, ערך ניסוי על ח...