(Reika'nın Anlatımı)
Kapı art arda çalmaya başlayınca bacaklarım daha da titremeye başladı.Dengemi kurmayı deneyerek ayağa kalktım.Kapı hala üst üste çalıyordu.Zili çalanın Shou olduğuna yemin edebilir ama kanıtlayamazdım.Titreyen bacaklarımla kapıya ilerlerken Erika hızlı adımlarla önümden geçip kapıyı açtı.Bende peşinden gelip ekibime baktım.Gözlerim ilk Kota'yı buldu.O direk Erika'ya bakıyordu.Gözlerim Erika'ya kaydı.Kenarda dikilmiş bana bakıyordu.En son misafirlerime döndüm ve gülümsedim.
"Hoşgeldiniz.Hadi gelin içeri."
Hepsi içeri geçti.Bende peşlerinden içeri girdim.Önlerine Erika'nın hazırladığı yemeklerden koydum hemen.Çok acıktıkları yemeği tekte sömürmelerinden belliydi.Bende oturup yemeğimi yemeye başladım.
"Yemek çok iyi olmuş.Ellerine sağlık Reika."
Misaki bana bakarak gülümserken şaşkın gözlerim onu buldu.
"Ben mi?Ha, yok.Bu yemeği Erika yaptı."
Etrafıma bakındım.
"Sahi o nerede?"
Shou masadan kalkıp merdivenlere ilerledi.
"Üst kattadır.Ben çağırırım."
Shou ayağa kalkıp merdivenlerden yukarı çıktı.Bende masaya döndüm.
"Bu kız da nasil birşeyse hiç selam felan da vermedi.Ouzou bu kıza nasıl bakmış aklım ermiyor."
Ouzou'ya baktım.Hala yemek yiyordu.Bende yemeğime döndüm.O umursamıyorsa bende umursamazdım.
"Reika!"
Shou koşarak masaya geldi.Masada ki tabağını tezgaha bırakıp kapıya ilerledi.
"Ben çıkıyorum.Gece yarısı olmadan gelirim.Masayı toplamana yardım edemeyeceğim üzgünüm!"
"Sorun değil.Erken gel!"
Masaya döndüm tekrar.Eri Shou'nun arkasından hüzünlü gözlerle bakıyordu.Kesinlikle grupta ki planlarımızı Shou ile yapmak istiyordu.Film izlerken yanına oturmak gibi.Birkaç dakika sonra herkes masadan kalktı.Masayı toplamaya başladığımda Ouzou yanıma gelip yardım etmeye başladı.Beraber mutfağa geçip dolapları doldurmaya başladık.
"Reika."
Ona baktım.Yanıma geldiğini yeni fark ediyordum.
"Efendim?"
Biraz düşündükten sonra vazgeçerek kendine sandalye çekip oturdu.
"Ne diyeceğimi unuttum, boşver."
Tekrar dolaba döndüm.Arada arkamı döndüğümde Ouzou'nun biriyle mesajlaştığını fark ettim.
"Kimle konuşuyorsun?"
Bana baktı.
"Ha?Aa pardon.Shou ile mesajlaşıyorum."
Güldüm.Belli ki dalmıştı.
"Anladım.Buarada hiç sormadım Erika ne haldeymiş?Sorar mısın?"
Biraz duraksasa da başını salladı.
"Sorayım."
Biraz daha telefonda Shou ile mesajlaşıp tekrar bana baktı.
"İyiymiş.Shou'nun yanındaymış."
"Anladım.Sağol."
ERİKA TAKATOU
"Teşekkürler Shou.Gerçekten her insanın sahip olması gereken bir dostsun."
Shou sıcak bir gülümsemeyle belimi sıvazladı.
"Hadi artık gidelim."
Başımı salladım.
"Olur.Gidelim."
Ayağa kalktık beraber.Reika'nın evine ilerledik.Shou bana baktı.
"Daha iyisin, değil mi?"
Başımı salladım gülümseyerek.
"Evet.Daha iyiyim."
Bana endişeli gözlerle bakıyordu.
"Halisünasyonlar geçti mi?"
Biraz etrafıma baktım.Sonra gözlerim Shou'yu buldu.
"Yani, biraz.En azından az önce ki kadar fazla değil.Merak etme eve gidince ilaç içerim geçer."
Shou başını sallayarak önüne döndü.
"ZARA'ya girelim mi?Ben ödeyeceğim."
Ona baktım.Ciddiydi.
"Evet, n'olur!"
Shou gülerek ZARA'ya ilerledi.Bende peşinden girdim.Parfüm reyonuna gelip bileğime sıktım bir tane.
"Bunu beğenmedim."
Başka bir tane sıktım bileğime.
"Bunu da beğenmedim."
Bir tane daha alıp bileğime sıktım.
"Bu da kötü."
En son bileklerim dolduğunda Shou'ya döndüm.Bir duvara yaslanmış beni izliyordu.Yanına gidip elimde ki parfümü bileğine sıktım.Kokladım.Emin olamayınca Shou'ya koklattım.
"Bu nasıl sence?"
Başını sağa sola salladı.Başka bir tane sıktım bileğine.
"Bu?"
Kokladı.Bende kokladım.
"Bu çok güzelmiş.Hem kokusu seni andırıyor."
Güldüm ve elimde ki parfümü Shou'ya verdim.
"Bunu alıyorum."
Dudak kalemlerinin olduğu reyona geldim.Shou da peşimde geziyordu.Birkaç tanesinin numarasına baktıktan sonra aradığımı buldum.Onu da Shou'ya verip rimel kısmına geçtim.Hemen oradan da aradığımı bulup aldım.Shou hepsini ödeyince mağazadan çıktık.Elimde ki poşetleri aldı.
"Teşekkür ederim!"
Güldü.
"Rica ederim."
Gerçekten her insana Shou gibi dost lazımdı.Shou zile bastığında kapıyı Maria açtı.Hoplaya zıplaya salona girdim ve Reika'nın yanına oturdum.Heyecanla elimde ki poşeti açtım.İçinden Reika'ya aldığım parfümü, dudak kalemini ve rimeli çıkardım.
"Ooo enerji basmış sonunda hanımefendimizi!"
Aoto'nun dediği şeye gülerek ayağa kalktım.Reika'ya aldıklarımı verip en önce Aoto'ya ilerledim ve sarıldım.Aoto da karşılık verdi.Aoto'dan ayrıldığımda yanıma Kota'nın geldiğini fark ettim.Kota'yla da sarıldım.Ryujii ve Tagi de yanıma gelip sarıldılar bana.Ekibe yeni gelenlere de hoşgeldiniz deyip Reika ve Shou'nun arasına oturdum.Gün boyu da Ouzou'ya hiç bakmadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Başkasına Hayır-EriZou
Ficción GeneralBilinmeyen Numara:Selam😘 Erika:Kimsiniz? Bilinmeyen Numara:Senin delin, aşığın, takıntılın, stalkerın, gelecekte ki kocan, gelecekte ki çocuklarının babası artık hangisini kullanırsan. Erika:Bana mı aşıksın? Bilinmeyen Numara:Yok abine aşığım Erika...