✨8✨

98 13 2
                                    

Pov. Ptyś

Kiedy noobek odszedł, smutno mi się zrobiło, tak bardzo lubię jego obecność.. Tej nocy próbowałem zapanować nad sobą, aby moja druga wersja nic nie ukradła. Niestety jak zwykle mi się to nie udało😔.

(Zamieniony Ptyś teraz ;D )

Dzisiejszej nocy włamałem się do domu wojana. Wszedłem do jego domu bardzo cicho, żeby się nie obudził. Zacząłem po cichu grzebać w jego magazynie i brać to co mi się tylko spodobało. Między innymi do worka wleciała jego netherytowa zbroja którą zdjął. Nagle palion trafił mnie strzałą w rękę. Zezłościłem się na niego ale nic mu nie zrobiłem. Kiedy wróciłem do siebie rzeczy schowałem do tego samego miejsca co zawsze.

. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁Time skip. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁

Pov. Ptyś

Tego dnia postanowiłem, że zostanę w domu, bo znowu nie miałem ochoty na wychodzenie z niego. A ta ręka strasznie mnie bolała.. Poprostu pójdę spać.

Pov. Noobek

Dzisiaj Ptyś znowu się nie pojawił z nami. Od razu wiedziałem, że siedzi w domu i śpi lub robi coś innego, więc poprostu do niego poszedłem. Zapukałem do drzwi a on mi nie odpowiedział ani nie otworzył, więc znowu wszedłem do niego bez jego wiedzy. Ptyś znowu spał na żółtym łóżku w swoim pokoju. Usiadłem obok niego i zacząłem się mu przyglądać. Nagle zauważyłem że na jego ramieniu jest rana zrobiona strzałą. Zacząłem szukać apteczki. Kiedy ją znalazłem wyjąłem z niej bandaż i zacząłem opatrywać nim rękę Ptysia, ale się obudził.

- Auć.. nie dotykaj..- mówiąc to Ptyś zasłonił sobie ramię ręką.

- Przepraszam, ale muszę ci opatrzeć te ranę- odpowiedziałem mu zabierając jego rękę z ramienia.

Kiedy rana była opatrzona Ptyś usiadł na łóżku.

- Dzięki- podziękował mi Ptyś uśmiechając się, a ja znowu się zarumieniłem.

Nagle Ptyś się do mnie przytulił, i ja do niego też. Siedzieliśmy przytuleni dopóki wojan nie wysłał mi sms'a.

Wojan
Noobek!! Ten złodziej mi ukradł rzeczy z magazynu przychodź szybko!! (Nie chcę mi się edytować tych wiadomości na inne czcionki i takich innych głupot)
                                                                    Noobek
                                                                         Okej!

- Przepraszam Ptyś, ale wojan mi napisał o ważnej sprawie i muszę do niego iść.- powiedziałem.

Ptyś nie chciał się wyrwać z uścisku, ale kiedy w końcu to zrobił, pożegnałem się z nim i poszedłem do Wojtka.

- Już jestem. Co tam chciałeś?

- Pisałem ci. A i jeszcze palion nie za bardzo umie pilnować wojanowic, więc to zadanie przeznaczam tobie. Mam nadzieję że mnie nie zawiedziesz.

- Możesz na mnie liczyć!

W końcu będę mógł rozwiązać sprawę ze złodziejem, i tak palion się nie odzywał po pierwszej zmianie, więc nie wyciągnęliśmy z tego żadnych wniosków. Ale ja za to wezmę tę sprawę do siebie.

. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁Time skip. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁

Pov. Ptyś

Po wizycie noobka nie mogłem przestać o nim myśleć.. on jest taki słodki.. nawet nie obchodziło mnie to że niedługo nastąpi moja zmiana.

(Ptyś się zmienił :D )

Dzisiaj pójdę do biblioteki noobka. Nie wiem niestety, kto dzisiaj jest na nocnej zmianie, ale średnio mnie to obchodziło. Kiedy wszedłem do środka, ktoś siedział przy biurku. Podszedłem cicho, żeby się przyjrzeć kto to jest. Nagle ta osoba się odwróciła.

- Ptyś..? To ty..?

To był noobek. Jak go zobaczyłem od razu odechciało mi się kraść czegokolwiek, więc podeszłem do niego.

Pov. Noobek

Kiedy złodziej wszedł do biblioteki, okazało się, że to Ptyś. Miał czarno-czerwone tęczówki i jego dłoń była czarna.. a ja akurat miałem szukać w kolejnych książkach sposobów na wyleczenie Ptysia.

- Co ci się stało..?

- Zamieniam się każdej nocy, odkąd mikstury się na mnie wylały..

Żal mi się go zrobiło, więc go mocno przytuliłem. Zauważyłem, że Ptyś zrobił się czerwony na twarzy.

Pov. Ptyś
Poczułem, że w końcu mogę kontrolować siebie kiedy się już zmienię

- Noobek, proszę pomóż mi.. ja nie chcę już tak wyglądać..- powiedziałem wstrzymując płacz.

- Spokojnie, znajdziemy sposób na to.- odpowiedział noobek przytulając się do mnie.

- Napewno..?

- Tak. Napewno.

꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷

YOO NIE BYLO MNIE TYLKO 2 TYGODNIE (TYLKO??!!😭) A MAM 7 OBSERWUJACYCH ALE JESTEM SLAWNA NMG😘😘 DZIEKUJE WAM😍😍

wgl zapomnialam w innych rozdziałach pisać ile słów było ale to w sumie lepiej dla mnie żebym nie musiała potem patrzeć że ja się tyle męczyłam żeby coś wymyśleć i to napisać a tu 200/300 słów😭😭



💫Nocna Zmiana💫| bibliotekarz noobek x "ptychonator"| wojanowiceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz