BÖLÜM 17

1.7K 63 35
                                    

Kendime geldiğimde hastane odasındaydım hemen kalktım kapıdan çıktığımda mert burdaydı "mert ne oldu ben neden bayıldım"

"Doktor ameliyattan çıkmıştı cümleye yanlış şekilde başlayınca yanlış anlayıp bayıldın kerim hocanın cümlesi şuydu maalesef bize geldiğinde çok kan kaybetmişti ama durumu şuan iyi yoğun bakıma alacağız hayati tehlikesi yok "

Sevinçten yerimde duramıyordum "hadi azad'ın kaldığı yere götür beni "

"Tamam gidelim "Mert gelip koluma girdi ve azad'ın kaldığı odaya doğru gitmeye başladık odanın olduğu koridora ulaştığımızda herkes rahat bir nefes vermiş oturuyordu.

"Gel yenge hoşgeldin nasılsın"asel sormuştu bu soruyu "hoşbuldum iyiyim azad gözlerini açtığında daha iyi olacağım"

"İnşallah yenge inşallah" resmen bir haftada kırktane şey yaşamıştık ay valla beynim bulanmıştı azad uyansın başka hiçbir şey istemiyordum.

Aklıma emir ve Kübra geldi onlar nerde ve ne yapıyorlardı merte döndüm "mert emir ve Kübra neredeler"

"Ha onlar odalarında yenge sen uyurken abimi görüp gittiler"

"Tamam ben bi onların yanına gideyim hem biraz kafam dağılır"

"Tamam yenge" burda oturmak istemiyordum çünkü bakışlar üstümde oluyordu yüksek ihtimal azada 2 ayda nasıl bu kadar bağlandığımı düşünüyorlardı bu sorunun cevabını bende bilmiyordum .

Ama tek birliğim azad'ı istediğim ve onu çok sevdiğimdi  ne ara bu kadar sevdim bu kadar bağlandım benimde hiç fikrim yoktu ki Kübraların odasına geldiğimde kapıyı çaldım.

Ve içeri girdim kübra'nın ve emirin ortasındaki sandalyeye oturdum ve kafamı geriye doğru attım gerçekten mental olarakta fiziksel olarakta çok yorulmuştum.

"Helincim geçmiş olsun canım azad'ın durumu iyiymiş"

"Evet çok şükür gerçekten omuzlarımdaki tüm yorgunluğum gitti siz nasılsınız"

"İyiyim ben valla azad uyansın daha iyi olacağım"

"Bende iyiyim yenge kardeşimin uyanmasını bekliyorum"

Gülümsedim gerçekten her koşulda birbirinin yanında olan bir aileydi"azad'ın durumu iyiymiş yarın uyanır herhalde "

"İnşallah "

"Helin sen ne kadar çabuk alıştın böyle azada "

"Evet bende anlamıyorum daha evleneli 2 ay oldu üstelik berdelle evlendiniz "

"Ya bilmiyor ki biranda gelişti herşey bende anlamadım tek bildiğim şey onu çok sevdiğim ve onu kaybetme korkusunun  beni öldürüyor olduğu "

"Yani adınıza sevindim aslında bunu sana söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama azad zaten seni seviyordu yani yıllar önce görüp vurulmuştu sana "derin bir nefes aldı

"Aslında bunu sana anlatmamam  lazımdı tek ben biliyorum ama bunun evliliğiniz açısından olumlu yönde olacağını düşündüm azad bunu bilmesin lütfen "

"Tamam ama sen şu işin tamamını bana  anlatsana "

"Ya yenge o kadarını da ben değil azad'dan dinlersin zamanı geldiğinde sana anlatacaktı zaten sadece o günü bekliyordu "

"Tamam teşekkür ederim emir "

"Ne demek yenge görevimiz " birazdaha emirlerin orda oturdum onlarında dinlenmesi için odalarından çıktım ve azad'ın olduğu bölüme gittim.

TÖRE'NİN ESİRi |BERDEL| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin