2021|08|29
||Vasárnap||
Reggel arra keltem, hogy puszilgassák az arcomat, kinyitottam a szemem és Brúnó aranyos mosolya fogadott. El mosolyodtam és én is.
Brúnó: Jó reggelt szépségem. - mondta mosolyogva.
Én: Neked is Brúnó. - mondtam.
Lehajolt és lágyan megcsókolt.
Brúnó: Még mindig nagyon finom az ajkad cica. - mondta.
Én: Tiedé is maci. - mondtam.
Brúnó: Hoztam fel neked egy nagyon finom reggelit. - mondta.
Én: Az ajkadnál nem finomabb bébi.
- mondtam.Brúnó: Baszki Kamilla, éledezik a Brúnó, miért kellett mondanod? - kérdezte.
Én: Talán nem fogok hazudni a pasimnak.
- mondtam.Brúnó: Nagyon helyes. Tessék, mielőtt megreggeliznél, ezt bontsd ki légy szíves. Nyugi nem felmondási papír és nem is egy szakító levél. - tartott egy borítékot felém.
El vettem és izgatottan bontottam ki és kettő repülőjegy volt bele téve és egy papír. Brúnóra néztem, aki izgatottan várta, hogy olvassam már el. Szét nyitottam a papírt és el kezdtem olvasni. 1 hónap Maldív-szigeten. Rá néztem és mosolyogva fürkészte az arcomat.
Én: Ugye csak szivatsz Brúnó? 1 hónapig Maldív-Szigeten? Ki lesz helyemben?
- kérdeztem.Brúnó: Nem szivatlak cica. Igen 1 hónap Maldív-Szigeten. Helyedre megkérjük az egyik lányt, hogy pirítson téged. Ha engem viszel, akkor megkérem Lacit, úgyis minden vágya, hogy egyszer kipróbálja magát a helyemben. - mondtam.
Én: Téged akarlak vinni Brúnó, hisz te vagy a pasim. - mondtam.
Brúnó: Ez nagyon aranyos Kami és köszönöm szépen. Amikor intéztem el, titkon reméltem, hogy engem viszel majd.
- mondta.Én: Persze, hogy téged te cuki-mukim. Mit gondoltál, kit viszek majd el? - kérdezte.
Brúnó: Cuki-mukim. Imádlak. Hát mondjuk a családodat. - mondta.
Én: Én téged akarlak vinni. - mondtam.
Brúnó: Jól van, örülök neki. - mondta mosolyogva.
Brúnó írt a Lacinak, hogy jöjjön át, mert beszéde van vele. 10 perc és csengettek is. Kinyitottam és egy nagy öleléssel üdvözöltem a vendéget.
Én: Szia Laci, képzeld ágyba a hozta a reggelimet. - mondtam.
Laci: Micsoda gesztus. - mondta.
Én: Gyere, mert egy nagyon jó hírt akar elmondani Brúnó. - mondtam.
Megfogtam a csuklóját és be húztam.
Laci: Hej-hej-heej, kicsit lassabban Kamilla. - mondta nevetve.
Magamhoz húztam és megöleltem és visszaölelt. Amikor kiöleltük magunkat, le rúgta magáról a cipőt és mentünk. Brúnó megfogta a kezemet, le húzott magához és rá estem. Megcsókolt és Lacira néztünk, aki mosolyogva nézett minket.
Laci: Komolyan mondom nektek, nagyon összeilletek. Cuki páros vagytok. - mondta mosolyogva.
Én: Köszönjük szépen Laca. Na mond el neki a nagy örömhírt. - mondtam.
YOU ARE READING
The Young Boss (Pető Brúnó ff.)
RandomSziasztok. Ez a történet kitalált. Mivel a Brúnó Zenész és nem főnök. Laci meg a barátai is benne lesznek, mivel a Lacival iskola óta legjobb barátok. Szűcs Kamilláról szól, aki nagyon sürgőssen kell munka. Már kezdte volna feladni, de egyik kap sze...