Bebeklerim ben geldim çok çok özledik biliyorum ama bende gerçekten çok yoğun çalıştığım bir sınav hazırlığındaydım o yüzden gecikti şimdiden hepinizden üzür diliyorum ve çok uzatmadan bölüme geçelim keyifli okumalar sekerlerim🤝❣️
Rojhat sinirle rojinr baktı tojin dudağını dişleyip sirinlik yapmaya çalıştı ve başardıda kocası onu kendisine çekip mis gibi kokan saçlarından öptü.
Rojhat:Güzelim çok korkttun beni bidaha yapma böyle şeyler tamammı?
Rojin: Valla söz veremem küçükken mafya olma hayallerim vardı bugünde çok eğlendim adam öldürmek vurmak falan çok güzel ya
Rojhat rojini bırakıp sen uslanmazsın bakışı attı.
Rojin:Bakma öyle ya
Rojhat:Nasıl bakıyorum inatçı yaramaz keçi.
Rojin direk dudaklarını buzdu masmavi gözlerini doldurdu ve ağlamaya başladı.
Rojhat:Güzelim bişey demedim tamam benim keçi benim ağlama.
Rojin:Artık beni sevmiyorsun işte
Rojhat :Yuhhh
Rojin daha çok ağladı
Rojhat rojini kendine çekip üst üste saçından optü.
Rojhat:Ben seni çok seviyorum hemde aklının alamayacağı kadar çok kurma kafanda güzelim.
Rojin kahkaha atıp kocasına sarıldı.
Rojhat: Allah'ım yardım et bu bebek dünyaya gelsin yok tövbe bidaha çocuk mocuk yok bize .
Rojin yine aglayacaktıki Rojhat şaka güzelim bin tane yapicaz dedi ,rojin gülümsedi.
Rojin:Ben gidiyorum arjene bakcam sende su adamı hallet.
Rojhat: Tamam güzelim kendine dikkat et üzme kendini tamammı?
Rojin:Tamam(Yazardan)
Rojin amaliyathanenin başına geldi berzan hıçkıra hıçkıra ağlıyor delal onu teselli ediyordu rojin daha fazla tutamadı gözyaşlarını ve oda ağladı.Amwliyathanenin kapısı açıldı ve içinden bir hemşire çıktı.
Berzan:Ne oldu kardeşim nasıl Allah aşkına yalvarıyorum birşey diyin .
Hemşire:Hasta bileklerini kesmiş ciddiydi durumu ama hallettik korkmayın birazdan normal odaya alırız, geçmiş olsun tekrardan.
Berzan şükür etti içinden hemen delale sarıldı .
Rojin:Çok şükür Allah'ım çok şükür.
Berzan:Tojin çok teşekkür ederim çok çok çok teşekkür ederim sen olmasan btlji şuan kardeşim...
Rojin: Saçmalama o iyiya yeter kim olsa aynısını yapardı .
Berzan:Rojin srn mükemmel bir kadınsın seninle gurur duyuyorum sen çok cesur ve mükemmelsin Allah'ım seni hyp mutlu etsin.
Rojin:Sizde öyle teşekkür ederim.
Rojhat arabasına binip depoya gitti demir arasında başında vuruyordu Rojhat o kadar sinirliydiki arası gebertip diriltmek istiyordu .
Rojhat:Demir al şu adamlari çık burdan.
Demir:Ama
Rojhat sert bir bakış attı demir adamlara işaret yapıp depodan çıktı.
Rojhat:Aras oğlum yemin ederimki seni mahvedicem ölmek için ayaklarıma kapanicaksin.
Aras: Öldürsrnde boş agah geberip gidicek .
Rojhat:Kes lan oruspu çocuğu
Aras zorlukla çıkan sesiyle konuştu.
Aras:O gebericek
Sonra o igrenc kahkasini attı Rojhat arasın boğazına yapıştı ve en sert şekilde sıktı arasın gözleri kocaman oldu çırpınıyorfu Rojhat bıraktı ve arasın başından aşağıya sıcak su döktü,Aras çığlık çığlığa bağırıyordu ama rojhatin gözü hicbirseyi görmüyordu.Donra eline bıçağı alıp aradın yüzünü çizip tekme attı karnına Aras acıyla bağırıyor Rojhat arası yumrukluyordu .
Rojhat:Seni yakicam bu depoyla birlikte tıpkı senin bizim yüreğimizi yaktığın gibi.
Aras: Hayır yalvarırım yapma bunu beni öldür eziyet çektir ama yakma rojhat..
Rojhat bıçağı arasin suratına vurup depodan çıktı Aras bağırıyordu çığlık cigliga .
Rojhat:Drmir ysk depoyu!
Demir:Nede
Rojhat:Demir sen zihinsel engellimisin anlamıyormusun yak diyorum ateş duman anladın.
Demir:Abi adammı yakicaksın?
Rojhat:Demir yapmadigin seymi?
Dgmir:Abi ben yaptimda sen yapma ben pişmanım yani.
Rojhat:Demir basım ağrıyor çok konuşma yak su depoyu yoksa ben seni yakcam hadiiii.
Demir rojhata sen bilirsin bakışı atıp deponun etrafına benzin döktü arasın hala cigliklari geliyordu Rojhat tek kibrit yakıp yere attı ve anında depo çayır cayır yandı.
Rojhat: Bundan sonra böyle bir oruspu çocuğu daha silindi.
Dgmir:Evet
Rojhat:Demir senlefe işim var rojinle bu işe kalkışmak ne?
Dgmir:Valla abi yenge beni tehdit etti .
Rojhat:Demir sen aşko kusko ergenmisin rojinden korkuyorsun himm.
Drmir:Sanki sen korkmuyorsun abi ya ..
Demir soyledigini fark edince içinden Allah'ım beni yok et dedi.Rojhat demirin yakasından tutup.
Rojhat:Ne dedin sen?
Demir: Valla bodluguma geldi abi kusura bakma.
Rojhat:Demir haddini adiyorsun ve bende sevmiyorum bu huyunu senide yakmayayım tamammı?
Demir: Emrin olur abi.
Rojhat aferin diyip arabadina binip hastaneye Arabasını par edip hastaneye girdi agahin yanına gitti hala yoğun bakimdaydi artık cidden sinirleniyordu doktorlar hicbirsey yapmıyordu ve agahtan tek bir hareket yoktu.
Rojhat:Amca agaha neden birşey yapmıyorlsr.
Bekir bey: Bilmiyorum oğlum artık bu yaşlı bedenim kaldirmiyor evlatlarım mutlu değil yoruldum çok.
Rojhat amcasına sarıldı.
Rojhat:Ona birşey olmicak korkma iyi olcak bu serseri bırakmaz güçlüdür.
Bekir Bey: İnşallah oğlum inşallah.
Doktor geldi ve rojhata baktı.
Rojhat:Ne oluyor niye birşey yapmıyorsunuz hayırdır doktor bey hayırdır.
Doktor:Sakin olun beyfendi
Rojhat:Sakin olmak için tek sebebim yok doktor karım ysnimda değil sevdiklerim perişan valla senin ölmem için çok nedenin var .
Doktor sertçe yutkundu .
Doktor: Bakın biz elimizden..
Rojhat: Biliyorum ama işte hasta yakını psikolojisi ve ben manyağım şimdi şu içerdeki adama birşey olursa sizin yaşamanız için bir neden olmuyo!
Doktor:O iyi uçak.
Rojha: Olmasa sizde iyi olmicaksaniz doktor bey .
Doktor bidaha yutkundu ve agahin yanına gidip durumunu kontrol etti sonra çıkıp gitti.
Rojhat: Amca sen bı git otur dinlen Allah aşkına yav bittin ya cidden yaşlandın AA .
Bekir bey:Oğlum iyi olsun dinlerim.
Rojhat:İyi olcak korkma hadi gel bı yemelk ye bı çay iç bunu fazla şımartma bak oyun yapıyor işte kalkar kerata hadi gidtlim yemek yiyelim.
Bekir bey rojhatin onun endişesini azaltmak için yaptığının farkindaydi ama sesini çıkarmadı ve rojhatla beraber kantine infi.
Rojin:Delal arjen kalkınca ona ne fiyicez agahin durumu iyi değilmiş.
Deldl: Bilmiyorum ki of of Allah'ım nolur artık huzurlu olalım nolur.
Rojin:Amin amin.
Berzan:Delal güzelim hadi yemek yehamilesin açsındır olmaz böyle ben arjeni düşünmekten seni unuttum.
Delal:Sorun değil kocam arjen iyi oldunda ben aç kslmaya razıyım.
Berzan:Kocan sana ölsün olmaz hadi kalk rojin sende hadi.
Rojin:Hiç hayır demicem çok açım.
Berzan gulumsefi ve ikisinide alıp kantind indi tojin rojhatin yemek yediğini görünce gözleri doldu ne demek ya bensiz yemek dedi.
Rojin kantinden ağlayarak çıktı.
Berzan:Rojin gelsene niye ağlıyorsun?
Delal:Noldu ki?
Rojhat karısının ağlayıp gittiğini görünce amcasından izin alıp onu takip etti.
Rojhat:Güzelim neden ağlıyorsun gelirmisin?
Rojin:Rojhat git yemek ye.
Rojhat:Noldu niye yine ağladın?
Rojin: Erkeklerden nefret ediyorum nefret hepiniz aynisiniz ya evleniyorsunuz çocuk olunca karılarınızı unutuyorsunuz .
Rojhat dumura uğradı .
Rojhat:Yine naptım ben?
Rojin: Söylemiyorum biraz düşün anladinmi ve bulana kadar gözüme gözükme gıcık herif.
Rojhat:Rojin Allah aşkına yinf noldu herif merif ayıp oluyor ya güzelim.
Rojin:Ayıp sen o kavramı biliyormusun ya?
Rojhat:Naptım tojin doyle brnde bileyim.
Rojin:Nerde guzrlim rojinde olduk Rojhat benimle konuşma konuşma nefret ediyorum senden .
Rojin ağlayarak hastaneden çıktı Rojhat peşinden gitti.
Tojin:Araf beni otele götür uyumak istiyorum .
Rojhat:Güzelim noldu soylicekmisin artık?
Rojin arabaya binip kapıyı rojhatin yüzüne kapattı ve araba hastaneden uzaklaştı Rojhat Naptım diye düşündü ama aklına bişey gelmeyince kantind geri döndü nede olsa akşam gönlünü alırdı.
Yeni bolumle görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
RomanceMARDİNİN YAKIŞIKLI VE EN SERT AĞASI ROJHAT ŞAHMERAN VE AYAKLARIYLA HAYATA TUTUNAN ROJİN KARAHANINAŞK MASALI❤️🩸