,,Gaaro!" přiskočila k němu Temari a objala ho kolem ramen. On ji ale odstrčil.
,,Jsem v pohodě, nepotřebuju žádnou delegaci" dobelhal se na své místo a posadil se.
,,Kde je ten hajzl co ti to udělal? Dám mu po tlamě-" začal Kankuro vyhrožovat.
,,Ne, nikomu nedáš po tlamě" začal mu rudovlásek odporovat.
,,Proč by nemohl, zaslouží si to! Taky bych mu ostatně dala do držky" mračila se blondýnka. Celá třída jejího mladšího bratra je s respektem pozorovala.
,,Už dostal nakládačku od někoho jiného.." vydechl.
,,Huh? Od koho?" rozhlédl se Kankuro po třídě. Rudovlásek jen kývl na černovláska, který nervózně seděl vedle něj.
,,Ty?" zamračil se na něj hnědovlásek.
,,Lee ho skvěle odpálkoval" komentoval to zrovna příchozí Naruto, kterému se už udělalo lépe.
,,Lee mu dal ale do držky až když se dotknul Gaary, takže bych to moc jako záchranu nepočítal Naruto" smál se Kiba, který se vrátil spolu s ním a ostatními.
,,Huh?" otočila se na ně Temari a pak zpátky na Gaaru a černovláska. Gaara mezitím mírně zrudl, když slyšel, co Kiba řekl. Ani mu to nedošlo. Opravdu to Lee udělal jen kvůli němu? Ale proč?
,,Děkujeme. Ani se nedivím, že tě má Gaara tak rád" usmál se na Leeho Kankuro a Lee nabral do tváří červenou barvu. Gaara, rád? Gaara má Leeho.. rád?
,,T-To nic nebylo.." odpověděl Lee stále nervózně.
,,Ale kdepak, zachránil jsi našeho malého brášku" pousmála se i blondýnka mile.
,,Nejsem malý.." nafoukl se rudovlásek.
,,Já jsem Temari mimochodem" podala mu vesele ruku.
,,J-Já jsem Lee.. Rock Lee" potřásl s ní.
,,Shikamaru, pojď sem" mávl Gaara z ničeho nic na opodál stojícího spolužáka. Ten se na něj zmateně podíval a po pár sekundách vyrazil k nim.
,,Temari, tohle je Shikamaru, můj kamarád" obeznámil ji, když k nim přišel.
,,Aha? Já jsem Temari" podala mu ruku.
,,R-Rád tě poznávám" znejistil trochu.
,,Říkal jsem Shikamaruovi že jsi sběratelka vějířů a jeho to strašně zaujalo" zalhal a mrkl na Shikamarua. Ten ihned poznal, o co mu jde a v hloubi duše Gaarovi děkoval.
,,J-Jo.. zajímala by mě tvoje sbírka vějířů" usmál se.
,,Fakt? Nikdy jsem nepotkala někoho, koho by také zajímaly vějíře" rozzářily se jí oči. Její nadšení přerušilo zvonění na hodinu.
,,No super.." protočil Shikamaru očima.
,,To nevadí, tak se uvidíme jindy. Nebo máš instagram?" optala se sebejistě.
,,Jasně" ukázal jí svůj profil a ona mu dala follow.
,,Tak pojď Temari.." tahal ji Kankuro za zápěstí ven ze třídy.
,,No jo, už jdu" rozešla se za ním.
,,Kdyby něco Gaaro, víš kde nás hledat" mávl na rudovláska starší bratr.
,,Jo.." odpověděl nepříjemně, načež se oba vytratili. Černovlásek se na Gaaru nervózně podíval. Všiml si, že není sám, kdo se cítí zvláštně. Ani rudovlásek se neubránil rudým tvářím. Lee přemýšlel, zda se jeho spolusedící červená kvůli svým sourozencům, nebo kvůli němu.
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictionNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...