1

15 3 8
                                    

-Atlas-

Hey! Beni geri içeri al! Anne! Hadi ama lütfen! Gece vakti yanımda hicbirseyim yok!

Sinirle iç çektim ellerim titriyordu ama beni içeri almayacaklarını biliyordum

Gözlerim doldu ama ağlamadım. Bugün neredeyse aileden birisi ölmek üzereydi... Sinirle parkın yanındaki banka oturdum. Kalacak bir yerim yoktu. Tek arkadaşım Baran vardı oda şuan evde değil.

Gece yarısı etrafta geziniyordum, bir anda tezahüratlar duymaya başladım ve oraya gittim. Bir motor yarışı yapılıyordu.

Motor mu? Eh... İlgilenmiyorum ama etrafta yapacak birşeyim yok...

Kendime gelmek için bitiş çizgisinin orda motorların gelmesini bekledim. Gece yarısı yapılmasının sebebi yolların boş olmasıydı sanırım.

Bir anda önümden siyah birşey geçti. Ne olduğunu anlayamadan rüzgar şiddetli ama yumuşak bir şekilde önümden geçtiğini hissettim.

Siyah şeyin durduğu anda onun bir motor olduğunu anladım. Üstündeki adam motordan indi ve diğerlerini beklemeye başladı.

Karizmatik havasıyla kollarını birbirine bağlamış, motora yaslanmış ve telefonunu almıştı.

1. Olmasına rağmen tezahürat yapanlar, motorcuya hiç yaklaşmamışlardı ama uzaktan tezahürat yapmaya devam ediyorlardı. Bende motorcuya biraz yaklaşmaya karar verdim.

Yaklaşırken arkamdan insanların bana bakıp birşeyler dediğini hissettim.

Motorcu başını kaldırmadan duruyordu ama yakınına geldiğimi fark etmiş olacak ki başını kaldırdı. Kaskını hâla çıkarmamış olan motorcu sert ve soğuk ifadelerle bana baktı.

Neler yaşadığım yüzümden belli olmalıydı ama yinede şuan motorun verdiği havayla etkilenmiş bir haldeydim.

Kafasındaki kaskı çıkarıp bana baktı. Motordan etkilendiğimi fark etmiş olmalıydı ki alayla gülümsedi

Bu cesaret nereden geliyor? İlk defa mı motor görüyorsun?

Cevap vermedim gece yarısı hiç konuşasım yoktu, kafamı salladım ve iç çekerek yürümeye devam ettim.

Arkamdan bana baktığını hissettim.

Arkamdaki tezahüratçılara küçük bir yan bakış attığımda şaşırmış baktıklarını gördüm. Ne vardı ki? Yanından geçtim saadece?

Derken diğer motorcularda gelmeye başladı. bir köşede oturup motorları izledim ve 'vay' dedim.

Aradan çok bir süre geçmemesine rağmen yanıma az önce konuştuğum soğuk kanlı motorcunun yaklaştığını gördüm.

Hey?

Kafamı ona çevirdim. Sert bakışları vardı. 'Ne?' dercesine bakış attım hayallere dalmış gözlerimle.

Bir süre beni baştan aşşağı süzdü ve bir kask uzattı.

Gelicek misin? Binmen için ikinci bir şans sunmam ona göre

Ha? Motorlarla ilgilenmiyorum, kalsın.

Bana hiç öyle gelmedi. Belki bir deneyimlemek istersin diye düşündüm.

Kısa bir süre düşündüm. Aslında niye binmiyorum ki? Hayatımda olabilecek tek şans olabilir.

Ayağa kalktım ve kaskı alıp taktım. Sırıttı ve motora bindi. Bende omuzlarından destek alarak motora bindim.

Hızdan korkar mısın prenses?

Ha!?-

Konuşmama izin vermeden motorun hızlandığını hissettim. Ellerimle beline sarıldım.

Kafanı kaldırıp etrafa bir göz atmanı dilerim!

Çarpan rüzgarda kafamı kaldırmayı denedim ve gecenin güzelliğiyle karşılaştım. Gece... bu kadar güzel miydi?

Ne kadar benim için hızlı gitsede daha önce katettiği yollara baktığımda daha yavaş gittiğini anladım

Ben daha ne olup ne bittiğini anlayamadan bir yerde durdu.

Sanırım artık motorları sevmişsindir ha?

Kıkırdadı ve bende motordan indim.

İstersen seni evine bırakabilirim

Kafamı kaldırdım ve dudağım büzüldü zorlayarak gülmeye çalıştım.

Şuanda bir evim olduğundan şüpheliyim.

Ne? Nasıl yani?

Gözüm tekrar doldu.

Evet... Sanırım motorlar eğlenceli.

Hey? Hey! Hey!?

Bir anda yere yığıldım.

Lan!? Olum? Hey noluyo bir anda? Aloo?

.
.
.
.
.
SELAM GENÇ ORRRR°°°LAR
.
BİRAZ MOTOR OLUP ÜSTÜME BİNMENİZİ İSTEDİĞİM İÇİN BÖYLE BİR KURGU YAZDIM
.
WUAAAAAA
.
Neyse oy ver la nigga(zenci)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Acı BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin