- Asahi! - kiabálta Suga és a fiúnak adta fel a labdát.
Figyeltem, ahogy Asahi ugrik, azonban Kurooék blokkolták őt, így nem szerzett pontot a csapatnak. Felírtam ezt, majd a mellettem ülő Hitokara néztem, aki Hinataékat figyelte. Négyes csoportokra voltunk felosztva csapatonként és úgy ment nyolc a nyolc elleni meccs.
- Oda még egy pontot - böktem Hitoka lapjára, aki bólintott.
- [Név]-san! - ordította valaki a nevemet, mire előre néztem, de csak annyit láttam, hogy repül felém a labda.
Alig tudtam reagálni, de szerencsére Ukai-san pont mellettem állt és elkapta a labdát.
- Uram isten - kerekedett el a szemem. Ha nincs is az edző, akkor arcon talál a labda - Köszönöm - néztem Ukai-sanra.
- Ez mégis honnan jött? - sóhajtotta a szőke hajú férfi és közben körbenézett a labdával a kezében.
- Bocsánat, tőlem! - hajolt meg Lev - Nem volt szándékos!
- Figyeljetek jobban - sóhajtotta Ukai-san, majd visszadobta a labdát a srácoknak.
Lev intett nekem, én pedig csak bólintottam, miszerint teljesen rendben vagyok. Lassan véget ér az esti edzés és a fiúk is eléggé el vannak már fáradva. A mi csapatunk felé néztem és mivel pontot szereztek, ezért felírtam magamnak a pontot. Éppen új oldalt akartam kezdeni, hogy firkáljak pár dolgot az edzéssel kapcsolatban, amikor több sípszó is megszólalt. Felnéztem, a fiúk pedig megköszönték az edzést és meghajoltak.
- Megsülök! - sóhajtott fel Tanaka, ahogy felénk jött és beleivott a vízébe - Menjünk le a medencéhez!
- Jó - értettem vele egyet - Valóban nagyon meleg van, de már nem is süt annyira a nap, hogy zavaró legyen. Kuroo! - kiabáltam oda a fiúnak, ugyanis ő volt közelebb hozzánk. Ő felém nézett és megtörölte az arcát a pólójába - Nem megyünk le a medencéhez ezután?
- De, lemehetünk - bólintott, majd Kenma felé nézett - Kenma!
- Hm? - fordult felé a másodéves és látszott rajta, hogy eléggé ki van fáradva - Mi az, Kuroo?
- Gyere le velünk a medencéhez - szólt a fekete hajú fiú, mire Kenma bólintott - Lev! - szólt oda az elsőévesnek is.
- Hallottam és megyek! - mosolyodott el boldogan - [Név]-san! - sietett hozzám, én pedig felálltam a padról és felnéztem rá - Bocsi, hogy feléd ment a labda - kért elnézést - Máskor jobban figyelek, hogy ilyen ne történjen meg, amikor ütök.
- Nincs belőle semmi baj - nyugattam meg és megsimogattam a karját - Edzés során ez bármikor és bárkivel előfordulhat.
- Oh, jó - biccentett - És mondd, néztél engem? - kérdezte csillogó tekintettel - Jó voltam?
- Néztelek, igen - mosolyodtam el kedvesen - Nagyon ügyes voltál, csak Kenmaval gyakoroljatok majd többet, hogy jobban összehangolódjatok. Még kell csiszolni a leütéseken.
- Lehet belőlem ász, igaz? - hajolt közelebb.
- Ha küzdesz érte, akkor igen - mosolyodtam el kedvesen - Én hiszek benne, hogy sikerül. Tehetséges vagy, és ha sokat gyakorolsz, akkor sikerülhet.
- Tőled hallani ezt a legjobb! - lépett közelebb és hirtelen megölelt. Teljesen le volt izzadva, de őszintén szólva annyira jól esett, hogy örül, hogy egyszerűen nem akartam és nem is tudtam volna eltolni magamtól - Olyan sokat jelent! - nevetett kedvesen.
- Hé! Menj a saját csapatodhoz! - rúgta Ukai-san kicsit fenékbe térddel Levet.
- De olyan jó itt lenni! - siránkozott Lev, miközben elengedett és lenézett az edzőnkre.
ESTÁS LEYENDO
Refrain Boy |Lev × Reader - Befejezett|
Fanfic...együtt, az elsuhanó széllel, nem vagyunk képesek mindent a kezünkbe venni... ...egy barátság, mely két csapattal kezdődött. Egy nyári szünet, melyet sose feledsz. Egy edzőtábor, melyben közelebb kerültök egymáshoz. És egy fiú, aki a legfontosabb...