"Marianın yanına gideceğim."
"Bende seninle geliyorum seni bu kafayla tek başına bırakamam."
Omuz silktim ne kadar gelmemesi için uğraşsam inadına gelcekti zaten en iyisi vakit kaybetmemekti. Ardayla birlikte onun arabasına bindik Arda muhtemelen ben uyurken kendine gelmişti.
Ardayla birlikte Marianın evine vardık Marianın adamları kapıyı bizim için hemen açtı demek ki Marianın buraya geleceğimizden haberi vardı. Arda arabayı evin önüne park ettikten sonra kapısı açık olan evden içeriye girdik. Içeriye girdiğimizde Maria bize seslendi.
"Alew ile Arda salona gelin."
Arda ile birlikte salona girdik Maria tekli koltuklardan birine oturmuş bacak bacak üstüne atmıştı üstünde ise siyah bir gecelik vardı onu gördüğümde yutkundum.
"Senle hemen konuşmamız gerek Maria Avcı."
Marianın ismini söylerken bastıra bastıra söylemiştim hemen durur mu hayır.
"Buyrun konuşalım Mina Cevher."
Oda benim gibi ismimi bastıra bastıra söylemişti ve yine bana Mina demişti sinir etmek için yapıyordu bunu.
"Şirketiniz benimle alakalı yalanca haberler paylaşıyorlar ve bunun hemen kesilmesini istiyorum."
"Yalanca demek öyle Tarıkla flört eden ben miydim?"
"Ben Tarıkla flört felan etmedim içkimi beklerken sohbet ettik o kadar çok fazla yanlış anlaşılmalar var."
"Benden ne istiyorsunuz Cevher hanım?"
"Haberlerin acil bir şekilde kaldırılmasına talep ediyorum."
"Zorluk çıkartırsam nolur?"
"Elimde sevmeyeceğiniz bir şeyler var bana zoru oynattırmayın en iyisi."
Bir an durakladı kaşları havaya kalktı ardından çatıldı bu onun hoşuna gitmemişti çokda umrumdaydı sanki.
"Ne tür şeylerden bahsediyorsun?"
"Bence siz anladınız Maria Avcı zorluk çıkartmayın ve haberleri sildirtin bende sizde mutlu bir şekilde devam edelim."
Ayağa kalktı yürüdü yürüdü ve tam önümde dimdik durdu.
"Elindeki belgelerle benim tam olarak ne olduğumu biliyorsunuzdur o zaman."
"Evet biliyorum."
"O zaman ona göre davranmanızı tercih ederim yoksa sizin için hiç iyi gitmez."
"Bende aynısı sizin içinde geçerli diyim o zaman şimdi haberleri kaldırtıyor musunuz kaldırtmıyor musunuz?"
"Kaldırırım merak etmeyin."
"Iyi o halde günaydın bu arada nerdeyse sabah oldu."
"Sizede günaydın."
"Biz gidiyoruz o zaman iyi günler dileriz."
"Sizede Alew."
Arda önden ben arkasından benim arkamdanda Maria geliyordu kimse sesini çıkartamıyordu ama illaki bozulacak ya o sessizlik. Bu sessizliği bozan kişi Maria oldu.
"Alew 2 dakika senle özel konuşa bilir miyiz?"
Ardaya baktım bana hayır anlamında kafasını sallıyordu onu her zamanki gibi dinlemedim.
"Arda sen eve git ben adamlarımı çağırıp giderim merak etme beni ve ordakilerede söyle merak etmesinler."
Arda ne kadar istemesede kabul etti zorlamadı. Arda'nın arabaya binmesini bekledim arabaya binince Mariaya döndüm. Beni mutfağa götürdü ne alakaysa artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARIA🖤(gxg)
Любовные романыÜnlü müzisyen Mina Cevher Mafya lideri Maria Avcıya aşık olacak mı?