Jedanaesto poglavlje:

7 0 0
                                    

Kada je Renov deda pročitao pismo, odmah mu je odgovorio na pismo.Pismo od mog dede je stiglo noćas,ali ja sam bio u svojoj sobi i razgovor sa mojim bratom Blackom.
- Za sada , Black nećeš više ići u bitku sa mnom. To je za tvoje dobro.Znam da možeš da pomogneš ,ali ovo je za tvoje dobro. Razumeš?- upitao sam ga.
- Razumem.- odgovori mu je Black.
Pročitao sam pismo na glas, pred svima:
Dragi Rene,
Ne znam gde je bi mogao da bude Katrin, ali ima jedan pljačkaš koji prepada seljane mog sela.Mozda je to Katrin.
Tvoj deda Titran
-Ovo je čudno.Svi u dedinom selu su ninđže kao ja, ne bi trebalo da se plaše nekog glupog pljačkaša .-rekao mu je Ivan.
-Ali možda deda upravu .Ako je Katrin taj tajanstvenim pljačkaš svojim moćima super snage. Neki ljudi imaju super moći i zato su drugačiji od drugih. Kao što naš brat Katrin ima super snagu.- rekao sam Ivanu.
- Da ja to znam ,pametnjakovicu. Ali svi sela znali da je to naš brat, jer ja smo ninđže i svi znaju da nas brat ima tu moć.Mislim da bi to trebalo da provjerimo.- rekao je Ivan.
- Dobro. Onda predlažem da nas dvojica odemo u selo sutra i saznamo više o našem osumnjičenim. - rekao sam Ivanu.
-Dobro. Ali ja ću biti glavni ovog puta. - odgovorio mu je Ivan.
-Može.-rekao sam.
Ren i Ivan su se spakovali i krenuli u selo sutra ujutro.

Junaci u surovom svijetuTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon