Ramona se trezeste de dimineata la ora 5. Trebuie sa mearga sa aiba grija de animalele de la gospodaria familiei. Se imbraca cu o camasa si blugi si se duce afara la treaba. Deabea e lumina afara si e ceata peste tot. Vremea e apasatoare, umeda si rece. Ramona tremura de frig in timp ce da de mancare la vaci. Dupa mai are de facut multa treaba. Se face ora 6 dimineata si aceasta ia coasa veche din sura. Incepe sa coseasca iarba mare... dupa ce a cosit o ora e foarte obosita si transpirata. Aceasta se duce in casa si se intinde putin in pat, dupa care se duce sa faca un dus, dar... traind la tara nu are baie asa ca face dus la lighian. Dupa asta se schimba cu camasa buna, neagra, putin mulata si perechea ei buna de blugi si merge la scoala.
Aceasta a ajuns la scoala, ea statea singura in prima banca, nimeni nu prea o baga in seama, toti radeau de ea ca e fata aia taranca. Se uita in jur trista si vede cum colegii ei au Nike si Puma si mereu vin cu haine diferite la scoala. Mereu si-a dorit o pereche de incaltaminte sportiva Nike, dar parintii ei prefera sa dea bani pe bautura decat sa ii satisfaca nevoile si dorintele.
- Ok copii stati jos, astazi invatam despre matematica. Ramona arata tema.
Spuse o profesoara rea si enervanta.
- Nu mi-am facut-o, ma scuzati.
- Cmu indraznesti mai nesimtit-o.
Poc palma peste fata.
- Sa iti fie rusine, ai 4 pentru azi.
Ramona lacrima si se uita in jos, simtind durerea de la palma peste fata. Nu a avut timp sa isi faca tema deoarece parintii ei o pun la munca multa.
A plecat de la scoala cand orele au fost gata. Pe drum aceasta trebuie sa mearga pe o ulita unde niste baieti mai mari si mai rau stau si pierd vremea.
- Vine vaca.
- Ha ha.
- Lasati-ma in pace, vreau doar sa ma intorc acasa.
Acestia incep sa o atinga nepotrivit dandu-i palme peste blugi la fund. Ramona fuge si reuseste sa scape de ei. Se opreste si se uita in urma, vede ca nu o mai urmaresc. Se pune in genunchi si incepe sa planga in hohote. A avut o zi oribila si cam asa erau majoritatea zilelor ei. Nu mai putea sa indure atata nedreptate. Se ridica usor si isi sterse lacrimile, dupa care se indrepta spre casa.
Nu a intrat bine in curte ca mama ei a chemat-o la fan si nu a lasat-o sa se schimbe asa ca a trebuit sa munceasca cu hainele de scoala. Aceasta a terminat munca la ora 9 noaptea si era mult prea obosita. S-a pus la masa sa isi faca temel dar nu mai putea si a adormit de oboseala. Asa era o zi din viata ei, era greu si nedrept, oare aveau lucrurile sa se schimbe ?
YOU ARE READING
Gravity Falls - Eu si Wendy
RomanceIntunericul din viata Ramonei avea sa dispara, o fata de 16 ani din Romania care avea sa se mute in Canada, Gravity Falls. Viata ei era grea si nasoala, asa ca se urca in primul avion si pleaca, destinul aducand-o aici in Gravity Falls. Aceasta o va...