Prolog

8 1 0
                                    

Był środek nocy. Jamie siedział na skraju łóżka rozmyślając, dlaczego jej to zrobił i w którym momęcie jego życie stało.się tak okropne i nie do zniesienia, że postanowił sięgnąć po rzeczy, które były zakazane i tak uzależniały. Mógł se poradzić w inny sposób. Myślał, że jest słaby a to co zrobił było jego ostatnim ratunkiem. Może gdyby miał inny charakter, gdyby jego matka przeżyła, a może po prostu, gdyby nie był samolubny i pozwoliłby sobie pomóc.
Nicole wiele razy powtarzała mu, że psycholog to nic wstydliwego. Teraz trochę żałuję, że jej nie posłuchał. Na pewno chodząc na terapię nie wpadł by w takie tarapaty.

Jego rozmyślanie przerwało pukanie do drzwi. Otworzył je starszy mężczyzna o włosach koloru czarnego. Był ubrany w gruby sweter I ciemne spodnie.

-list do ciebie synu- podał mu białą kopertę- co tak szybko wstałeś, jest sobota. Zazwyczaj śpisz przynajmniej do dziesiątej.

-A która jest godzina?- Jamie tak długo siedział i myślał, że nie zauważył, gdy za oknem zrobiło się jasno.

-ósma. Jak już wstałeś to ubierz się, pomożesz mi przy śniadaniu.

Chłopak pokiwał tylko głową, a po chwili znów został sam w pokoju. Przyjrzał się kopercie, lecz nie wiedział od kogo ona jest. Rozerwał ją i wyciągnął pobrudzoną kartkę zgiętą na pół, nastepnie rozłożył ją a jego oczom ukazał się wiersz.

"W mrocznym świecie, gdzie mrok się snuje,

Chłopiec nielegalnych rzeczy próbuje.

Dług zaciągnął, umowę podpisał,

Teraz życie na szali, a śmierć już bliska.

Czasu mu braknie, czas szybko mija,

Czwórka już czeka, tortury się czają.

Nie chodzi już o to:( biedny wyrwany z życia.

Następnego dnia los go spotka,

Zabawa dla nich  śmierć dla niego.
Beznadziejność w oczach, strach na twarzy,

We łzach nawet mu do twarzy.

Niech wie, że dziewczyna będzie męczona, a czy przeżyje wie tylko ona."

Chciałby stwierdzić, że to głupi żart, bo kto profesjonalny używa w wierszu uśmiechniętych buziek? Jamie się nie śmiał. Przeczytał wiersz jeszcze kilka razy. Po czwartym razie doszło do niego co go czeka.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 20 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Popełnialiśmy te same błędyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz