Turuncu saçlı kız , telefonuyla instagramda dolaşıyordu. Farklı okulların itiraf sayfalarına göz gezdiriyor ve nasıl itiraflar olduğuna bakıyordu:
'Oha , cus. Hyunjinnie itirafa bak!'
''Erkekler tuvaletinin önünden geçerken birkaç inleme sesi duydum! Kimdi onlar doğruyu söyleyin."
Tanrım! İnanabiliyor musun?'Turuncu saçlı kız hevesle söyledi.
Sarışın çocuk ise telefonundan kafasını bile kaldırmadı ve sadece göz devirdi.'Tek inanabildiğim acayip dedikoducu bir kız oluşun , Yeji.' Sarışın çocuk arkadaşları ile mesajlaşırken gülümsedi ve Yeji'ye göz attı. Ona somurtan bir kız görünce Turuncu saçlıyı iyice süzdü:
'Bende itiraf sayfası açacağım. Bunu tüm okula yay , sonuçta popüler bir çocuksun.'
Turuncu saçlı heyecanla söyledi ve hemen hesap açmak için Google'a girdi. Hesap ismi klasikti.
'Başını belaya sokmanı istemiyorum , Yeji.'
Sarışın , kızı uyardı. Kız , dudağını büzdü ve açtığı hesabı sarışına doğrulttu.
'Hadi ama...sadece bir hesap. Kim olduğumu bilmeyecekler bile.' Dedi.
Hyunjin instagrama girdi ve itiraf sayfasının ss'sini alıp , okulun tüm whattsap gruplarına gönderdi.
'SeulHighSchool_itiraf , ha? Yeji bazen çok cringe oluyorsun!' Sarışın gülerek telefonu kenara koydu. Aniden yüzüne yastık yemesi bir olmuştu. Turuncu saçlı kız ayağa kalktı ve salonun kapısında durdu.
'Saol , Kuzen! Umarım doğru çocuğu bulursun , Yeji kaçarrr!' Turuncu saçlı , işaret ve orta parmağını alnında tutarak , hareketini yaptı ve salondan çıktı.
Ertesi Sabah:
Hyunjin ve Yeji klasik her zaman ki gibi okula gidiyorlardı. Yeji kafasını telefondan ayırmıyordu. Aniden , genç kızın taşa takılması ile Hyunjin hızlı davranarak kızı ensesinden yakaladı.
'Kendimi engelli köpeği gibi hissediyorum...' diye söylendi. Genç kız durur mu? Hemen yapıştırdı lafı.
'En azından ben körüm , ama sen bi köpeksin.' Kız bunu der demez , Hyunjin sırtındaki çantasını çıkardı ve kıza fırlattı , fakat kız daha çevikti.
Hyunjin hemen yerden çantasını aldı ve koşarak Yeji'yi kovaladı... Okula geldiklerinde soluk soluğa kalmışlardı...
'Anan seni doğurmamış , sıçmış resmen ya...' Yeji soluk soluğa mızmızlandı.
'Anneme no laf , turunç kafa. Sen başlattın...' soluklanarak cevap verdi genç çocuk.
İkiside oflaya puflaya okula girdiler. O gün herkes...İtiraf sayfasını konuşuyordu...
Gün Sonu:
Hyunjin ile Yeji eve beraber gidiyorlardı...Bir parkta durakladılar ve oturmaya karar verdiler. Hyunjin telefonuna gelen mesaj ile telefonunu arka cebinden çıkardı ve mesaja baktı.
Instagram'da bir gönderiye etiketlenmişti. Hızla gönderiye tıkladı...
SeulHighSchool_itiraf/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtiraf Sayfası || Hyunlix || Ryeji || ♡
Fanfiction"12/E'den Hwang Hyunjin'i seviyorum." "Ama çok aşığım" "Ve sizin aksinize beni tanıyor surtukler..." "Gizli olsun lütfenn♡" İtiraf Sayfasına atılan tek bir itiraf , Hwang Hyunjin'i bu kadar etkileyebilir miydi? Baslangic: 20 Mayıs 2024 Bitis: 19 Haz...