Az egész estét a kádba töltöttem. Nem volt erőm kikelni belőle, nem volt kényelmes de legalább nem vele egy szobába voltam. Az este folyamán többször is sírtam ennek hála úgy néztem ki reggel mint egy zombi.
-Indulás!-jött be a fürdőbe
-Hova akarsz vinni?-kezdtem el kimászni a kádbol
-Dolgom van úgyhogy indulás!-ragadta meg a karom és a kocsiig ráncigált majd belökött rajtaMost komolyan, mi a faszért nem tudok megülni a seggemen? Anya is mondta hogy vigyáznak magamra. Jézusom! Anya! Most mennyire ki lehet akadva, miért nem maradtam inkább otthon mikor azt mondta vigyázak magamra?
-Nesze!-dobott hozzám egy szendvicset majd elinditotta a kocsit
-Legalább annyit mondj most hova megyünk.-mondtam hallkan
-New Yorkba tegnap már a fél utat megtettük!-mondta egyhangúan
-Mi?!
-Jól hallottad!-mondta majd a gázra lépettSoha nem fogok haza jutni, nincs nálam semmi! Jó de nálam van a pénztárcam a táskámba az irataimal így talán még haza tudok jutni valahogy ha sikerül elszöknöm. Az út csendben telt, nem mertem megszolalni mert láttam hogy ideges, egyszer megálltunk wc-zni de egészen odáig kísért így semmi esélyem nem volt. A nap elkezdett lemenni mikor megérkeztünk, megállt egy Hotel előtt.
-Kifelé!-nyitotta ki a hátsó ajtót
Egy szó nélkül kiszáltam majd mentem utánna. Kikért egy szobát Jason néven.
-Szóval Jason a neved.-jegyeztem meg mikor a lift felé indultunk
-Nem!-álltunk meg a lift előtt majd megnyomta a gombot majd beszáltunkA negyedik emeleten volt a szobánk, kinyitotta majd belökött rajta, a szobában kettő ágy volt egy asztal tele ételel és egy ajtó ami a fürdőbe vezetett, meg persze egy téve.
-Dolgom van két óra múlva jövök!-hagyott egyedül a szobába
Egyenesen az ablakhoz vettem az utat, kinyitottam kinéztem rajta. Lehetetlen hogy én itt ki ugorjak mert meg is halok olyan magasan vagyok. Akkor a fürdő ablak is ki van zárva. Bementem majd azt is kinyitottam jobb oldalon egy létra volt felfüggesztve de bárhogy nyujtozkodtam nem tudtam megfogni. Bezártam az ablakot majd vissza mentem és leültem az egyik ágyra, de kényelmes istenem! Elterültem rajta és az álom el is nyomott.
-Ébresztő!-hallottam meg a hangját ezért kinyitottam a szemem-Hoztam ruhát öltöz át és fürödj le!-nyomott a kezembe egy szatyrot
-Nem akarok!
-Nem kérdeztem hanem mondtam!-parancsolt rámA szatyoral a kezembe indultam meg a fürdőbe, engedtem a kádba meleg vizet majd hideget és mikor kellemes volt bele ültem. Tagadni se bírom hogy ez a fürdő most nagyon jól esett, nem tudom megmondani mikor volt utoljára ilyen jó egy fürdő. A hajamat is gyorsan megmostam majd kiszáltam és felvettem egy köntöst a hajam pedig egy töröljözőbe csavartam. A kézmosonál egy kis fehér távirányító van amivel nem nagyon törödtem, a szatyrot felraktam mellé majd kivettem a ruhát amit hozott, egy póló volt és egy melegitő nadrág. A kádal szembe fordultam és a köntösöm elkezdtem levenni mikor a tükörből észre vettem hogy a fal mögülem egy üveggé változót, hátra néztem és Jason engem nézett az ágyról. Az egész arcom vörös lett és a köntöst gyorsan vissza vettem, nem látott semmit csak a hátam, amit a legjobban akarok takarni. Nem mertem megfordulni.
-A fehér távirányító!-kiabálta
-Mi?-néztem rá
-Nyomd meg rajta a kék gombot!-kiabálta ismétA kezembe vettem és megnyomtam, az üvegből ismét fal lett. Oda mentem hozzá majd megbizonyosodtam róla hogy biztos nem lát, így hát be mutattam neki.nem jött válasz így úgy voltam vele hogy mostmár jó. Vissza sétáltam majd vissza vettem a fehérneműm, tudom nem higiénikus de nincs nálam váltó. A pólóért nyúltam és mikor a kezembe fogtam észre vettem hogy teljesen vizes ahogy a nadrág is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A szállító
Romance-Jól vagy?-kérdeztem félve de nem kaptam választ-Hé jól vagy?!-kérdeztem ismét majd a válahoz nyúltam de hírtelen elkapta a kezem -Mit akarsz?-kérdezte ingerülten -Csak tudni akarom jól vagy-e! Láttam hogy mi történt hívják mentőt vagy.. -Semmit ne...