Axel szemszöge:
Arra keltem fel,hogy Iza mellettem mocorog. Egy pillanatra odatekintettem,akkor láttam,hogy fázik. Nem csodálkozom! Olyan pizsamában van,amiből félig ki látszik a segge és a felsőjébe is bele lehet látni. Nagyon teszteli a türelmemet és az önkontrollomat is!
-Fázol hercegnő?
-Egy picit.-erre a mondatra kikecmeregtem az ágyból,odaléptem a ruháimhoz,amiket még lusta voltam kipakolni és kiveszek belőle egy pulcsit,majd hozzávágom.
-Ezt vedd fel!
-Biztos,hogy nem!-na és MOST veszítettem el a türelmemet. Hirtelen megfogtam a nyakát és közelebb húztam az arcát,az enyémhez. Az ajkaink szinte összeérnek.
-Vedd fel kurva gyorsan azt a pulcsit,mielőtt én adom rád!-inkább vetkőztetném,mint öltöztetném,de most muszáj megállnom. Amikor elengedem,hirtelen levegőért kap,majd felveszi végre a pulcsit. Visszabújunk az ágyba,majd ő egyből,a lehető legtávolabb akar lenni tőlem. Olyan aranyosan mérgelődik magában,miközben a feje egy paradicsomhoz hasonló.Iza szemszöge:
El sem tudom hinni,hogy tegnap este a legnagyobb ellenségem a nyakamnál fogva,majdnem lesmárolt,azért,hogy felvegyem a pulcsiját. Aztán az is fura,hogy reggel mellette keltem. Ő még mélyen aludt,mire én elkezdtem készülődni. Gyorsan lezuhanyoztam,fogat mostam,megfésülködtem és felöltöztem. Mire mindennel végeztem,már Axel is felkelt.
-Jó reggelt hercegnő. Jól aludtál?
-Jó reggelt. Nem volt a legrosszabb az éjszaka.Felkelt,összekészült,majd összeszedtük Lizéket,aztán mentünk az első helyre,ahol jelenésünk volt. Amikor odaértünk,nagyon aranyosan fogadtak minket és már szaladhattam is az első munkához. Azt tudni kell,hogy Liz az én jobb kezem,magyarul mindig mindenhol segít,ahol csak tud,Nate a fotósom,Axel pedig csak azért van itt,hogy felügyeljen minket.
Mire végeztem az első ruhával,már szinte folyt rólam a víz és nem akartam mást,csak inni egy jó jeges kávét nyugiban. Legalább megérte. Annyira jó munkát végeztem,hogy a lány el se tudja hinni,hogy ilyen ruhában lehet.
Arra eszmélek fel,hogy valaki benyit és ámélkodni kezd a ruhán. Meg azon,hogy milyen jól áll a lánynak. Megfordulok,hogy jobban szemügyre vegyem a férfit,de ekkor hatalmas meglepetés ér.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Összebékített ellenségek/+18
RomanceIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.