1.BÖLÜM

100 5 6
                                    

Hakkari devlet hastanesine varmışlardı. Ne yazıkki Batuhanın durumu çok kötüydü 3 tane kurşun yemişti ikisi kolundan diğeri ise kalbine çok yakındı. Hemen sedyeyle aldılar ve Ameliyathaneneye doğru hızlıca koştular

Ameliyathanenin kapısında timdeki kızlar Meryem, Elif, Nisa ve Ada vardı. Timdeki tek kızlar bunlardı o yüzden erkekler tarafından çok önemlilerdi operasyonlarda onların başına bişey gelmesin diye hep onları korurlardı

Ne kadar siz operasyona gelmeyin tehlikeli deselerde onlar asker olmayı çocuklukta seçmişlerdi,kanının son damlasına kadar vermelerine niyet etmişlerdi.

Kapının diğer tarafında ise Emre vardı

Murat Aras ve Mert yarınki operasyon için askeriyede diğer erkeklerle plan yapıyorlardı

Emre kızların yanına gidip " kantine gidicem istediğiniz bişey varmı" dedi hiçbiri hiçbişey istememişti ama Emre herkese birer kahve almıştı çünkü yemek yemiyeceklerini biliyordu. Kahveleri alıp hemen yukarı çıkmıştı Adanın yanına gidip tepsiyi uzattığında Ada kahvesini almıştı Emre o anda Adanın o kahverengi gözlerinde gömülmüştü o öyle bakarken Meryem dururmu hemen " enişte bize kahve yokmu" dediğinde tüm gözler Meryeme bakıyordu Emre o anki utançla hemen kahveleri diğer kızlara verdi. Kimse kahvesini adam akıllı içememişti aradan 3.5 saat geçti ve ameliyathanenin kapısından doktor çıktı Nisa hemen durumunu sordu doktor" askerimizin durumu gayet iyi hayati tehlikesi yok odaya alıcaz" dediğinde herkez çok sevinmişti.Batuhanı odaya aldıklarında hala narkozun etkisindeydi odada kızlar ve Emre vardı. Batuhan yavaş yavaş kendine gelince bişeyler mırıldanmaya başladı " Nisa Nisam"diye sayıklıyordu. Evet Nisa ile Batuhan flörtleşiyorlardı birbirlerini çok seviyorlardı timdeki tek birbirini seven bu ikisiydi şimdilik. Doktor Batuhanın bu gecelik tedbir amaçlı hastanede kalmasını yarın taburcu edileceğini söyledi Nisa hemen selim albayı arayıp bu gece onla kalacağını söyledi selim Albay ise ona yarında eşlik etmesini ve operasyona gelmemesini söyledi. Hastaneden Emre, Meryem, Ada ve Elif çıkmışlardı Emre son model BMW arabasını sürüyordu sağ koltuğunda ise Ada vardı. Emre aynadan adanın gözlerinden çekememişti Ada ise bu durumdan hiç şikayetçi değildi. Güzergaha vardıklarında herkez yemeğini yiyip oturma odasında dinleniyordu malum yarın çok büyük operasyon vardı.

Murat Aras ayağa kalkıp operasyon hakkında bilgi vermeye başlamıştı"evet arkadaşlar yarın bizler için önemli bir operasyon olacak ilk olarak helikopterlerle İranın kuzeyine gidicez ordan araçlar bizleri alıp operasyon yerine götüreceklerdi. Bu kadar önemli olmasının sebebi adamların ellerinde bizler için çok önemli olan belgeler ve ajanımız bulunuyordu" dedi herkes ayağa kalkıp anlaşıldı komutanım dedi ve odalarına çekildiler. Kızlar Adanın odasında toplanıp Nisayı aradılar Batuhanın durumunu sormak için neyseki kendine gelebilmişti ardından Elif hemen Meryeme"yeni eniştemiz hayırlı olsun Darısı başımıza" dedi Ada hemen salak salak konuşmayın desede ikiside Emrenin ona sırılsıklam aşık olduğunu biliyordu. Ada hemen eee sizin talibiniz yokmu sorusunu yöneltti aslında ikiside birilerini seviyordu fakat açılmaya korkuyorlardı Meryem kendi kendine bizde seviyoruz ama sevilmiyoruz derken ikiside bir an öylece durdu Ada hemen söyle kız şırfıntı utanma nolcak, Elifde söyle söyle demesine dayanamayıp Meryem " Murat Aras dedi seviyor mu sevmiyormu bilmiyordu ama ondan hoşlandığı ilk an Muratın bir operasyonda ona gelen kurşunun önüne atlamasıydı bunları kızlara söylediğinde kızlar hemen"aşıksınn dırıdrırdır aşıksınn" demeye başlamıştı ardından Elif ise Mert demişti onun masmavi gözlerinde boğulmuştu ama o boğulma o kadar güzeldiki ordan hiç çıkası yoktu tam o sırada kapının önünden Suat abi geçiyordu bu sözleri duyunca odaya dalıp oo kim kime aşık kız diye daldı Meryem kekeleyerek yo kimseye aşık değiliz yanlış duydun desende Suat abi hehe tamam inandım diyip odadan çıkmıştı kızlar dedikoduya devam ediyorlardı.Neyse Elif başka nesinden hoşlandın dedi Ada. Elif saymaya başladı sarı dalgalı saçları, maviş gözleri, uzun Selvi boyu dedi ve kelimeler yetmez onun yakışıklığı dedi sıra hemen Meryeme geçmişti Meryemde saymaya başladı ben Muratın o önleri kıvırcık saçları, o kahverengi gözleri o konuşması derken Ada araya girip yeter be neymiş böyle çok seviyorsanız gidip açılın dedi Elif hemen e söylemesi kolay tabi biz nası açılalım koskaca asker sen rahatsın tabi ne güzel ilk o sana açıldı derken uzun uzun konuşmuşlardı saat 1 olunca koğuşda yataklarına doğru uyumaya gitmişlerdi nede olsa yarın büyük bir görev vardı...

Ateş TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin